Mens du var gravid?Ja det er jo det, men ikke like tett som det var i fjor.. Da hadde jeg smerter nesten hver uke å allikevel gjorde de ingenting med det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mens du var gravid?Ja det er jo det, men ikke like tett som det var i fjor.. Da hadde jeg smerter nesten hver uke å allikevel gjorde de ingenting med det..
Haha, så herligJeg fikk hjertet i halsen og jenta gav meg det morsomste blikket ever. "Mamma, er du blitt gal eller noe?"
I grunn ikkeNei, det kaller jeg ikke shopping
Høres lurt ut!Noe sånt ja![]()
Flink du er daForsvant litt jeg ! Husarbeid er på gang ! Også er det løpetur etter det![]()
Ja ❤ var virkelig ikke så ille å fortelle det daSå fint gjort![]()
Likte hun grøt da?Jepp, min yngste blir et halvt år på lørdag, hun er født første juledag.
I dag fikk hun smake grøt for første gang.
Mellomste er 5 og blir førskolejente til høsten
Nei, var gravid i 2014/2015Mens du var gravid?
Huff det må jeg også få gjort! Husarbeid altsåForsvant litt jeg ! Husarbeid er på gang ! Også er det løpetur etter det![]()
Det hørtes deilig utTakk
Vi storkoste oss! Deilig med kveldsbading![]()
Hadde jeg enda likt det såDu får jobbe med brunfargen 8)
Hihi... her har jeg og mini badetTror ikke det skjer,, takkvi har handlet litt og jeg lagde oreoshake selvom jeg ikke helt føler jeg orker det
haha. Er vist en gottemons
Aahh.. men det er jo kjekt å haUte.
Skal ha:
- Plaskebasseng til ungene da det gamle er ødelagt
- Se på bikini til meg
- Noen matvarer
Måtte du operere den?Nei, var gravid i 2014/2015Fikk gallestein i juli i fjor.
Ei på terminforumetHvor skal du sende den?
Kos daHihi... her har jeg og mini badet
Samme her.. tok ett bad med mini... det var deilig. Trengte detForsvant litt jeg ! Husarbeid er på gang ! Også er det løpetur etter det![]()
Da krysser vi fingre for at det går fint og at dagene går fortJa gjør i grunn detsmåen kommer hjem på torsdag så blir 2 dager så en dag mer enn han har vært borte før men heldigvis ikke 3
Det tror jeg påTusen takk! Det var skjønt![]()
Som å vaske gulv og pusse vinduer?!Haha ja! Gleder meg til hun kan bruke energien litt mer produktiv![]()