Ja. Spesielt på slutteJa fir ellers havner man fort bakpå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Spesielt på slutteJa fir ellers havner man fort bakpå
Da jobber jeg mye, så jeg må hvertfall passe påJa. Spesielt på slutte
Det var også noe å tenke på så sentSitter å spekulerer på hvorfor maisåker bestandig er relatert til aliens???
Men du ligger godt ann... jeg har bare ca 1700 enn så lenge. Du ligger godt forran.Da jobber jeg mye, så jeg må hvertfall passe på
Fordi aliens er veldig glade i popkorn og prøver igjen og igjen å lage det med romskipene sine, men siden de ikke har fått med seg at maisen må tørkes først så mislykkes de og må prøve igjen og igjen og igjenSitter å spekulerer på hvorfor maisåker bestandig er relatert til aliens???
Ja.. var bare slutten på x-filesDet var også noe å tenke på så sent
Det får vi håpe...Gleder meg til buksene fra boozt kommer, bare håper de er gode
Hva syns du om den?Den boken har jeg lest
Hihi.. kanskje det. Da har vi en hypotese... noen som har annledning i å teste om det stemmer?Fordi aliens er veldig glade i popkorn og prøver igjen og igjen å lage det med romskipene sine, men siden de ikke har fått med seg at maisen må tørkes først så mislykkes de og må prøve igjen og igjen og igjen![]()
Men kan ikke være trygg nå allerede dessverreMen du ligger godt ann... jeg har bare ca 1700 enn så lenge. Du ligger godt forran.![]()
Er ikke det bare å finne opp en universal-oversetter, fange en alien og spørre?Hihi.. kanskje det. Da har vi en hypotese... noen som har annledning i å teste om det stemmer?![]()
Helt grei bokHva syns du om den?![]()
Ellers må jeg sende de inn igjenDet får vi håpe...
Ah går xfiles fortsatt?Ja.. var bare slutten på x-filesmen kom til å tenke på at i de fleste alien filmene er det jo kornåkre med
Har veldig lyst til å kunne lese bøker, har bare ikke roen til detGi det en sjanse. Det å lese bøker er flott![]()
Nei, men kan safe den innMen kan ikke være trygg nå allerede dessverre
God natt og sov godtMen nå var katten ferdig med å spise,så nå skal jeg slippe henne ut. Tror hun kommer til å føde når som helst nå... vugger når hun går. Etter det skal jeg finne sengen. Håper dere får sovet godt i nattgod natt damer
❤
Den er akkurat ferdig.. filmen..Ah går xfiles fortsatt?