Hva shopper du?Jeg og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva shopper du?Jeg og![]()
Fant du noe?Det skjønner jeg![]()
Tror det er mange som er sånn. Her skulle han rydde kjøkkenet, men søpla tok han ikke ut og han tørka heller ikke av benken. Da har han i mine øyne ikke rydda seg ferdig .Han er den typen som later som han ikke ser rotet
Det er bra, for du fortjener det ♡Det er han![]()
Går ikke når jeg er småbarnsmor mye mer opptatt av komfortHihi, bruker det lite selv![]()
Hva skjer med jentene våreHerlig! Samme skjedde med grøten her! Hun som ikke spiser sånt for tiden. Eller noe morgen og kveld som ikke er flaske eller smoothie. Tok en stor porsjon grøt og slukte![]()
God kveld jaGod kveld![]()
Ikke noe gøy og utrolig smertefult. Har endel selv :/Ja har mange på eggstokkene
Den som sprakksist skulle opereres bort men de rakk det ikke.
Den var 8 mm..
Verre i sverige
Det er de, de små kjenner jeg ikke så mye til men de store derimot...Ikke noe gøy og utrolig smertefult. Har endel selv :/
Har du pcos eller noe sånn?Det er de, de små kjenner jeg ikke så mye til men de store derimot...
Ja det har jegHar du pcos eller noe sånn?
Hvilken kanal går det på da?Ja har mange på eggstokkene
Den som sprakksist skulle opereres bort men de rakk det ikke.
Den var 8 mm..
Verre i sverige
Mye fint, men må vente til over helga. Må ha litt penger på kontoen ogsåFant du noe?
Tror det var nrkHvilken kanal går det på da?
Synes noe var drøyt nok her også.
Hva fant du da?Mye fint, men må vente til over helga. Må ha litt penger på kontoen også![]()
Samme her. Kan ikke springe etter barn i høye hælerGår ikke når jeg er småbarnsmor mye mer opptatt av komfort![]()
Da finner jeg det kanskje på nettTror det var nrk
Fant som vanlig noe rlHva fant du da?
Det gjør du nokDa finner jeg det kanskje på nett![]()
Glad i det merket du?Fant som vanlig noe rl
Rakk ikke se så mye mer fordi jeg lada telefonen litt.