Jeg spilte litt i går ! Finni bra jukse kode så du fyller alle behova dems, så da slipper du å gjøre som de vilHehe
Går lang tid mellom hver gang også spiller det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spilte litt i går ! Finni bra jukse kode så du fyller alle behova dems, så da slipper du å gjøre som de vilHehe
Går lang tid mellom hver gang også spiller det![]()
Kjenner til det ja. Det er slitsomt. Håper dere får sove mer i nattJa, tror 4 timer litt spredd. Og jeg er baby til 6 sammenhengende. Skjønner ikke åssen andre klarer det jeg. Har vært zombie i hele dag
Bare bra. Enn med deg?Står til med dere da jenter?
Det er jeg ogsåSå bra at han er på bedringens vei![]()
Hehe. Trøtt hver dag her ogTrøttmen ellers bra. Du da?
Åja ! Trodde du hadde holdt på lenge jeg. Jeg må ha noen til å vise. det er problemet herFor 4-5 måneder siden kunne jeg strikke rett lapper.
"Viste" hvordan vrang skulle strikkes men knotet veldig og fikk ofte to maske som resultat istedenfor bare en...
Nå strikker jeg jeg masse![]()
Henger meg på ! Brukte 4,5 t på legging i gårHehe. Trøtt hver dag her ogmen ellers fint
![]()
Vakt fra 16-2330. Men god vakt siden jeg jobber med søsteren min ikveldGod kveld, god kveld.
Lang vakt?
Vi fungerer godt på jobb sammen så ting blir gjort og humør på toppHørtes koselig ut![]()
Heldigvis i nærhetenHeldigvis er han bare på sjøen rett utenfor her vi bor da. Ikke i Abu dahbi som han var hele sommeren i fjor
Testingcheatsenabled true?Jeg spilte litt i går ! Finni bra jukse kode så du fyller alle behova dems, så da slipper du å gjøre som de vil![]()
Håper det gikk fint på sykehusetSå var jeg oppe og ser god morgen Norge. Skal levere MJ i barnehagen etterhvert, også inn på sykehuset, håper de enten gir meg jern eller at vi legger en slagplan, nå er jeg lei. Og i uke 37 i dag..
Åhjelpes. Var hun så urolig?Henger meg på ! Brukte 4,5 t på legging i går
Det vet jeg velDet liker jeg
Nå blander du meg med noen andre igjenHe he jo innimellom så er du det
Trøtt. Men ellers bra. Skjer hos deg i kveld da?da gjør du det nå da ?
Jodahelt greit der da ?
Uff daGod morgen.
Her har lillesøster likegodt sovet hele natta. Hele. Som i fra jeg la henne til hun vekket meg med pludring 6.30
Da drakk hun til gjengjeld så godt at nå vil hun ikke ammes i sofaen etter endt morgenstell.
Sleng på et litt høyt frustrasjonsnivå i familien i særdeleshet fordi flere tegn ved storebror tyder på at noe plager ham igjen, eller rettere sagt noen. Sms sendt lærer for at de skal prate, men jeg glemte at det er onsdag, hun har fri da, men gir beskjed til den læreren de har i dag og tar en prat med ham selv i morgen. Noe av problemet er jo også at han "glemmer" å si fra til de voksne når det skjer og "ikke husker helt" når han kommer hjem og da er det sannelig ikke så lett å ta tak i....
Onsdag. Snart skoleferie
Jeg bare bestemte meg og begynte jeg...Åja ! Trodde du hadde holdt på lenge jeg. Jeg må ha noen til å vise. det er problemet her
God bedringLigge å slappe av litt jeggrusom hodepine... Snakkes senere
![]()
Så koselig daVakt fra 16-2330. Men god vakt siden jeg jobber med søsteren min ikveld![]()