Ja, jeg blir smågal når noen finner ut at de skal være snille å rydde bort tingene mine, for plutselig er det borteSå vet jeg hvor jeg finner det igjen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg blir smågal når noen finner ut at de skal være snille å rydde bort tingene mine, for plutselig er det borteSå vet jeg hvor jeg finner det igjen.![]()
Så deiligJa blir nok mer enn nok tid for shopping framover
Kun en uke igjen på jobb!
NettoppKan stå en halv meter fra jakke og sko på stuegulvet, og ikke se "klær som tilhører deg" liksom....
Da er det bare å kaste seg rundt og melde henne påOi her går danse timer fortere enn jeg hadde trodd.
Med oppstart i september finnes det noe de kaller barndans her hvor 11 av 15 plasser allerede er tatt så skal snuppa få blitt med må vi melde henne på ganske snart![]()
Og ja hun løper rundt i kjoler og ballerinasko mens hun prøver å stå på tærne så dette hadde jo passet perfekt![]()
Se der ja....Skinnet bedrar. Vi har det rotete. Ingen tvil om det.
Joa men det lille stedet her trodde jeg ikke hadde såpass mange som booket seg inn mnd førDa er det bare å kaste seg rundt og melde henne påpleier å være rift om slike plasser!
Føler mange bruker søndagen på å rydde og ordneDa er det meste rydda. Venter med støvsuging til lille våkner. Vil ikke risikere å vekke ho. Det som er igjen av rot nå er mest babyrelatert.
Så braJa hadde det.Gikk veldig fint da og var egentlig ganske koselig med all den alenetiden
![]()
Gleder meg masseSå deiligDu får nok av tid da
![]()
Så braJoa men det lille stedet her trodde jeg ikke hadde såpass mange som booket seg inn mnd før![]()
Skal snakke med mannen men satser på at vi melder henne på idag![]()
Flink du er daDa er det meste rydda. Venter med støvsuging til lille våkner. Vil ikke risikere å vekke ho. Det som er igjen av rot nå er mest babyrelatert.
Så brajeg har riskosvangerskap så har egentlig lov jeg da
Mens jeg alrså virkelig har det!Se der ja....det er ingen som tror du har det rotete, Sara!
Lykke til med ryddingsJeg sovnet av en halvtime og da har N lekt med osten, så den må inn i kjøleskapet også må jeg snart starte med rydding av rote mitt. Blir bra til slutt da![]()
Føler mange bruker søndagen på å rydde og ordne![]()
Hører du sier detMens jeg alrså virkelig har det!
Bilde poff ;-)Hører du sier det![]()