Juni - skravletråden

God formiddag. Frokost er inntatt, badet ble ikke tatt under morgenstellet til lillesøster, i stedet var det to jenter på badet samtidig og det hele gikk litt effektivt i stedet for "hun spreller naken mens jeg rydder klær", for det var liksom ikke plass til det når faren smurte mellomste med solkrem samtidig.

Ungene er pisket igang med å rydde og så rømte jeg hele huset med baby og hund på tur så yngste får sove. Får se hva som er skjedd hjemme når jeg kommer hjem.
Håper det ser bra ut til du kommer hjem :)

Håper det ser bra ut til du kommer hjem :)
Gikk bare en kort tur, så forventer ikke magi, men det er mest "overflaterydding" nå så det skal være helt overkommelig.

Alt dette er ikke pga kompisen som skal sikkert være ute og leke altså, men huset må jo tas jevnt og trutt

God formiddag. Frokost er inntatt, badet ble ikke tatt under morgenstellet til lillesøster, i stedet var det to jenter på badet samtidig og det hele gikk litt effektivt i stedet for "hun spreller naken mens jeg rydder klær", for det var liksom ikke plass til det når faren smurte mellomste med solkrem samtidig.

Ungene er pisket igang med å rydde og så rømte jeg hele huset med baby og hund på tur så yngste får sove. Får se hva som er skjedd hjemme når jeg kommer hjem.
Blir spennende å komme hjem da:P

Gikk bare en kort tur, så forventer ikke magi, men det er mest "overflaterydding" nå så det skal være helt overkommelig.

Alt dette er ikke pga kompisen som skal sikkert være ute og leke altså, men huset må jo tas jevnt og trutt
Ja og jo oftere man tar det jo mindre må gjøres ;)
Hadde nok tatt en lang tur så de kunne tatt resten :p

De nærmeste bor 2 timer unna så dårlig med avlastning dessverre :(
Heldigvis er snuppa 4 år, hadde hvert verre om hun var yngre

Skjønner at det må bli litt tungt da ja..
Ja er nok litt fint når de er så store. :) Snuppa mi var bare blitt ca 20 mnd da lillebror ble født, i tillegg til å ikke gå i barnehage ble det et veldig tøft svangerskap.

Skjønner at det må bli litt tungt da ja..
Ja er nok litt fint når de er så store. :) Snuppa mi var bare blitt ca 20 mnd da lillebror ble født, i tillegg til å ikke gå i barnehage ble det et veldig tøft svangerskap.
Det skjønner jeg godt.
Veldig takknemlig for både alder og barnehage nå.

Oi her går danse timer fortere enn jeg hadde trodd.
Med oppstart i september finnes det noe de kaller barndans her hvor 11 av 15 plasser allerede er tatt så skal snuppa få blitt med må vi melde henne på ganske snart :o

Og ja hun løper rundt i kjoler og ballerinasko mens hun prøver å stå på tærne så dette hadde jo passet perfekt ;)

Back
Topp