Juni - skravletråden

God morgen :)
N sov i sengen sin fra vi la hun der når mannen la seg. Hun våknet 07:50 og gråt. Da hentet mannen henne :)

Jeg våknet med hodepinen, nerve i klem og rett og slett dårlig form :/ skal bli med mannen ut å kjøpe fluepapir! Har fått sykt mye fluer her inne og de er sinnsykt irriterende .... Satser på bedre form etter frisk luft :)

Uff, da er det ikke lett å vite hva man skal gjøre om natten :( For det var der det stoppet for oss, da hun kom i vår seg så sovnet hun med en gang.. problemet da var at hun skjønte greia med å våkne å komme inn til oss hver natt og fikk lov til å ligge, noe som ble veldig irriterende med tiden da hun skulle ligge vannrett i sengen:(
Hun klarte ikke klatre ut av sengen sin så det ble til at vi løftet hun over, men det ga seg da hun var godt over 1 år, og de dagene hun sov hele natten var jeg urolig fordi da trodde jeg det var noe galt.. Men hun sov som en sten;) Vi kuttet ned på sovingen på dagen også, for da tenkte vi hun ble mer trøtt og sliten til kvelden, og det gjorde også at hun sov bedre på natten, ELV om det var tøft å prøve å holde hun lenger oppe på dagen så funket det ;)

Skjønner at du vil grave deg ned ja.. Spesielt når man er trøtt og sliten og alene:/
Hva jobber han med?
Ja. Hun har nok skjønt at hu får komme over til oss. Og det har forsåvidt ikke vært store problemet da alternativet har vært null søvn for meg og henne om jeg skal ha henne til å ligge i sengen sin hele natta

Men nå de to siste mnd er ting gradvis blitt verre. Og nå hjelper det ikke og komme over til oss heller 9/10 ganger sovner hun ikke. Og jeg blir gal. Og irritert da søvn generelt er problematisk. Dag som natt.

Om vi ikke tar henne opp står hun å hylgråter i sengen helt til hun er tatt opp. Uansett hva.

Han er slakter. Så høysesong til høsten

Nei, det er frustrerende uansett! Skjønner deg godt jeg! Hva ble du og mannen enige om da? :)
Det blir i den kirken;) Vi skal jo ikke være der hele dagen, max 1 time kanskje.. Mannen bare, "vi skal gifte oss DER, DEN dagen og det er VÅR dag! Det går fint jenta mi <3, de som vil komme å sørge får gjøre det, men det er VÅR dag og vi skal kose oss"... Må si at tårene trillet ikke mer da <3

Hehe, kanskje det? Kom et varsel midt på natten om det ja :)
Måtte tenke meg om et par ganger der jeg lå i sengen å halvsov :p Ble så glad jeg :D
Jeg hadde litt tid til å se hva jeg hadde gått glipp av i går før jeg sovnet.. Og tenkte "jeg må ta en gjennomgang når jeg våkner i morgen" ;)

Ja. Hun har nok skjønt at hu får komme over til oss. Og det har forsåvidt ikke vært store problemet da alternativet har vært null søvn for meg og henne om jeg skal ha henne til å ligge i sengen sin hele natta

Men nå de to siste mnd er ting gradvis blitt verre. Og nå hjelper det ikke og komme over til oss heller 9/10 ganger sovner hun ikke. Og jeg blir gal. Og irritert da søvn generelt er problematisk. Dag som natt.

Om vi ikke tar henne opp står hun å hylgråter i sengen helt til hun er tatt opp. Uansett hva.

Han er slakter. Så høysesong til høsten
Men prøvd å kutte ned på tiden hun sover på dagen? Skjønner at det kan være tøft siden dere ikke sover på natten, men prøve for å se hvordan det går?
Skjønner deg at du syns det er frustrerende! :( Klarer ikke å komme på hva andre årsaker evt kan være...
Ja da begynner jo høysesongen til høsten tenker jeg...

God morgen, det et fredag

Ute skinner sola fra en skyfri himmel, men varmen uteblir fortsatt. Det er 10 grader i skyggen. Men 24 i den lune solkroken hvor tomatplantene mine har fått selskap av et oliventre mannen fikk i går etter endt år som fau-leder. Det skyldes selvsagt utelukkende sol på måleren.
Her er det sur vind i dag

Back
Topp