Så deilig. Stort bassengHer har vi sovet. Vært i bassenget og ellers bare koset oss.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig. Stort bassengHer har vi sovet. Vært i bassenget og ellers bare koset oss.![]()
Nei har en time fast i uka med barna. Er 6 familier som har gått sammen og spleisetBasseng trening?
Det er jo alltid en mulighet desverreMen må vell si jeg er redd det skal gå fortere neste gNg
Godt det finnes hårbørster for forskjellige problemDet skjønner jeg![]()
Vi bruker noe som heter Wet brush, den er ikke så hard i busten så det er bedre i hodebunnen![]()
Terapibasseng. Tror det er 6×8m bare. Men det er godt å varmtSå deilig. Stort basseng?
Jobber med å få barna i seng og ligger i sofaHva gjør du denne kvelden?![]()
Godt jeg ikke er alene!Hehe, jeg har lyst til å gråte for det meste nye MJ gjør, men jeg kan likeså greit felle noen tårer av en reklame på tv![]()
Jeg har etter jeg ble gravid begynt å like lange dusjer før var det 5 min maxÅja det er det![]()
Må aldri gi opp!Jo jeg har håpet innerst inne
Godt å høre! Ble nesten redd nåNeida, det klarer jeg ikke![]()
Ikke noe gøyDet var noe greier på jobben...
Akkurat,du sa det duNesten som søstre![]()
Leave-in, kan brukes både i bløtt og tørt hår, personlig foretrekker jeg den i bløtt hår.Ikke sett det i så fall. Er det vask ut eller til bruk når man gret?
Så kul den ble!
Det tenkte jeg også,men vi skal flytte sengen vår inn på rett soverom, så da får avslapping vike litt, for dette har jeg ventet påAlle planer om det, hvertfall etter de eldste er i seng
Nettop ferdig! Brukte en time. Kunne klart det på 50 min. Men havna bak i en flaskehals.Kult, så gøy
Når da??
Det må ha vært derfor det gikk så braHeier på deg)
Pm er sendt TamaraNei, derfor ronja skulle spørre Tamara, hun får det på mail fra leverandør hver dag