Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Men lurt å gjøre de litt tynne før man steiker deHar du oppskrift?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men lurt å gjøre de litt tynne før man steiker deHar du oppskrift?
Tenk så kjedelig det blir daYes da blir du bortr
Hehe, neiJøss, noe går aldri av moten![]()
Jeg har ikkeSpiste sjokolade da![]()
Skikkelig søsken kjærlighet ♡ja det er noe helt spesielt. her lyser lillesøster opp bare hun hører stemmen til storesøster
Æsj, håper virkelig det ikke skjer!Men ene tannlegen jeg møtte ødela litt av den tanken. Jeg sa jeg hadde trekt 4 tenner oppe og han sa den ene tannen var en ekstra tann., så er jo gjerne mulighet for flernede kun fjernet visdomstann
![]()
Åja, streamer du?Vet ikke. Nette?
Jeg sitter enda å ser på kurvenJeg har ei maskin...
Jeg gjorde ikke det etter jeg var ferdig med skoletannlegenSikkert lurt å gå en gang i åretjeg gjør det..
Aner ikle hvor mange jeg harEr vel ikke langt bak du
Topp 10 er målet for vil vinne sykkelvognHehe! Sånn det skal væreHar du noe mål denne mnd eller?
Takk søta ♡Hihi du fortjener det![]()
Joda, det går bra.. Prøver å fokusere positivt og nyte dagene som er nå. Heldig med mye fint vær. Med deg da?Har vært skikkelig gøy i dag
Hvordan er det med deg?
Min mamma ogmamma strikker ikke, men svigermor er en strikkefabrikk![]()
Kanskje jeg måSkal du bake?![]()
er glad jeg har mulighetenBra planskulle gjort det samme om jeg hadde hatt mulighet
så kjipt.. må i butikken da.. eller sende gubben innom butikkenJeg har lett. Vi har ingenting![]()
Ok, vi nærmer oss slutten på sesong 2Sesong tre
Da må jeg ut av huset :ODa er det bare en ting å gjøre.
Få tak i sjokolade![]()
Jeg og mannen har ikke ferie sammen IårHektisk kan være bra. Men jeg er ikke god på å ha det for hektisk over tid da.. Har familien noen sommerplaner da? Snart sommerferie! :O
Første gangen jeg lagde dem var jeg 13 år og alene hjemme xDTakk, skal prøves![]()