Jeg er heldigKan få to da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er heldigKan få to da![]()
Vi hadde varmvann i bassenget til frøkenaÅnei, Brr. Tuppa badet i onkelen sitt jacuzzi i går og var veldig fornøyd med deg. Jeg også for det er jo oppvarmet![]()
Hadde vært gøy å se svareyHaha, da hadde nok ikea fått latterkrampe
Han ble dopet ned så derfor får han ikke dra i barnehagenÅkej, ikke skole/barnehage idag da? Gikk det greit hos tannlegen?
Nå sitter jeg med ipaden i handa og min på fanget og ser på løvenes konge 2
Sykt barn = Disney![]()
Helst 300... er så fort å ta igjen 100Ja det må vi, var vel en 100 post til nr 11, så spennende å se![]()
Lage egyptisk drink (tar tid og aldri lagd før), lage kjeks og kose meg med snuppa kanskje tegne littHahaNei der sa du no
![]()
Planen for dagen da?
Hehe, det pleier jeg også å ha iVi hadde varmvann i bassenget til frøkena
Greit å huske det ogspFørste tannen kom på 8 mnd dagen også.
HeheÅnei, den var jo så liten![]()
Sov godt om du sovnerjeg skal prøve å slappe av/sove halvtime-trekvarter før vi må ut igjen så snakkes![]()
Haha, hyler av latter liksomHerregud dette badet blir dyrt.
Vi må ha kranbil også nå.
Når jeg blir fortvila får jeg ofte latterkrampe. Rørleggerne må tro jeg var gal![]()
Det er du jaJeg er heldig![]()
Hadde nok havnet på forsiden på alle aviser daHadde vært gøy å se svarey
Du tar meg nok i løpet av dagenJa er det altså
Og mannen hadde nok hvert ganske fornøyd om jeg fant noe oppskrift på egyptiske kjeksDet vil jeg tro ja
Det er jo deilig da... blir nok varmere litt utpå sommeren håper jegHehe, det pleier jeg også å ha i![]()
Fordi jeg kom meg sent i seng igår, og minstemann våknet da jeg la megHvorfor det da?
Syns det er greit hun har lagt det til slike dager så jeg klarer å ha kontrollGreit å huske det ogsp
He he kanskje det jaHadde nok havnet på forsiden på alle aviser da![]()
Det klarer du nok fintTakk, første gang jeg prøver meg og i egypt pleier de bare å kjøpe den! Så dette er spennende!![]()