Frister å ta et stykke tildET vil jeg tro![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frister å ta et stykke tildET vil jeg tro![]()
Det tror jeg påHan måtte bruke det på fredag. Sa det var grusomt![]()
Ja, er det. Mye jobb og en supersktiv frøken. Og masse hagearbeid! Sosiale medier blir det lite avTravelt for tiden?
Og jeg skal være en del borte og opptatte kvelder.Juni er enda lang![]()
Det er varmtFår det ikke under 23 grader på soverommet da.
Ja det mener jeg og ha settHar jeg?
Var det lite i går?Sålenge det.blir bedre enn igår
Ferie eller mye jobb?Og jeg skal være en del borte og opptatte kvelder.
Må skravle når jeg har tid
Er så gammel at jeg husker ikkeJa det mener jeg og ha sett
Heh. Han jobber for Gilde som slakter. Strenge regler der på hårvekstNå ble jeg nysgjerrig på hva han jobber med siden han ikke har lov til å ha skjegg
Jwg ligger på 29. plass, vil opp på topp 20Hvor ligger du da?
Tror det er fler mnd siden jeg var inne på listen..![]()
Sånn er det innimellomJa, er det. Mye jobb og en supersktiv frøken. Og masse hagearbeid! Sosiale medier blir det lite av
Jeg håper egentlig på litt grillevær jeg ogNeida, det blir vel litt voldsomt. Men her meldt strålende vær hele uken i alle fall så blir mange dager med det
Flink å skravle du. Tviler ikke på du greier detJwg ligger på 29. plass, vil opp på topp 20
Men du kan jo alltid komme tilbake inn igjenHvor ligger du da?
Tror det er fler mnd siden jeg var inne på listen..![]()
Ja det er det. Er jo delvis alenemor også. gressenkefaensksp..Sånn er det innimellom
Ja, men tviler det blir denne mnd. Selv om den sykkelvognen frister veldig!Men du kan jo alltid komme tilbake inn igjen![]()
Tja de er gjerne litt kompliserte men Molokhia og mashiNoen spennende matretter å dele?![]()