Det er santEneste minus med nydelig vær er at netterne er så varme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er santEneste minus med nydelig vær er at netterne er så varme
Joda, men ikke bra likevelDeilig når det er sånn
Vet mannen vil til Strömstad men han brukte nesten opp ferien sin når han øvde til eksamen og hadde eksamen så vet ikke hvor realistisk det er at vi får reist i sommerHe he ja![]()
Ikke santAlt går for en periode
Nei. Han jobber på Gilde. Har de skjegg må de ha munnbind. Og ingen vil ha det for det er gigantisk og tungt å puste med. Så skjegget må vekkHar de ikke lov?
Er vel kanskje ikke dtJoda, men ikke bra likevel![]()
Godt det daHun sovna fort idag
He he ser denNei. Han jobber på Gilde. Har de skjegg må de ha munnbind. Og ingen vil ha det for det er gigantisk og tungt å puste med. Så skjegget må vekk![]()
Jo. Den ble god nok altsåHolder jo i massevis det da![]()
Tror ikke detEr vel kanskje ikke dt
Har vist litt over 74.000, trodde jeg skulle være langt bak degHva har du nå?
Blir nok greit med størreIkke santhadde det vært mindre hadde vi prøvd å flytte mye før, men vi klarer oss her. Må bare ommøblere litt når det blir 2 barn men det blir bra tilslutt
Gleder meg til vi skal se på større sted. Mannen skal betale ned en del på lånet her nå
Men sånn avstand har du tatt innpå førNope hun er allerede 500 innlegg over meg
Juni er enda langEr ikke på topp 20 enda...
Åhhh Strømstad<3<3<3Vet mannen vil til Strömstad men han brukte nesten opp ferien sin når han øvde til eksamen og hadde eksamen så vet ikke hvor realistisk det er at vi får reist i sommer![]()
Æsj så kjedeligVet mannen vil til Strömstad men han brukte nesten opp ferien sin når han øvde til eksamen og hadde eksamen så vet ikke hvor realistisk det er at vi får reist i sommer![]()
Grillings hver dag?Ukes menyen for neste uke
GRILLINGS.
Blir vel noe annet også.
Får se om jeg lager meny.
Har jeg?Men sånn avstand har du tatt innpå før
Må nesten detDet klarer du nok