Ja... gleder meg til den kommerFin vogn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... gleder meg til den kommerFin vogn![]()
Ja. Nå var de på tur hjem, men hun sovna i bilen så han må bare kjøre videreGodt for deg med litt tid alene
Nei, eller jo men ikke at det er snarter jo 36 uker på onsdag
![]()
Ja, veldig godtIkke like gøy, men det begynner å gå over nå
Herlig da![]()
Hørtes nydelig utKaramellkake og trøffelkake![]()
De skal vist til han andre sønnen først så må inn å støvsuge nåMå vel være sånn rundt nå? Jeg sovnet av etter å ha jagd sauene kl 05![]()
Ikke verre![]()
Nå er det varmt nok å sitte uteHehe ikke verst![]()
Ja, hahaHihi får lage flere da ja![]()
Har is ogsåJa syns det var i det meste laget...
Ja har noen poser jeg ogOg brownie som er så godt
![]()
Syns det var så godt at jeg vurderer det i dag ogsåSkjønner hva du menerVi grillet i går vi å, måtte ha spyd da
![]()
Mmmh... nå ble jeg sulten... må sjekke fryseren å se hva jeg har der
Er ofte fletting her også... hun elsker elsa og annaBtw, om man har jenter på fem år... Så kan det straffe seg å si "en eller to eller ti?" på spøk. Hun skulle få flette i morges. Oftest spørr jeg "Elsa eller Anna?" som betyr hhv en på siden eller to fletter.
Vel. Stjerner i blikket.... TI!
Så ja. Hun har ti fletter i dag.![]()
Sant. Er den nye leiligheten større enn nå?Man tager det man får
Vi leier jo bare, så kan ikke være så veldig kresen. Det fine er jo at nu blir vi så nære jobben til kjæresten at han bare kan gå dit.
Hun her startet med 2 hjul bak, men de sparket hun i når hun tok fart, så i fjor fikk hun med 2 hjul foran Som var mye bedre. I år Fikk hun med bare 2 hjul. Neste blir vel å sykle uten støttehjulHer liker hun den med to hjul foran
Her i huset er det mannen som er fletteren, enda jeg er frisørenBtw, om man har jenter på fem år... Så kan det straffe seg å si "en eller to eller ti?" på spøk. Hun skulle få flette i morges. Oftest spørr jeg "Elsa eller Anna?" som betyr hhv en på siden eller to fletter.
Vel. Stjerner i blikket.... TI!
Så ja. Hun har ti fletter i dag.![]()
Håper det blir det... skal smake på de litt senere i dagHørtes nydelig ut![]()
Ikke santLettvindt og godt!
Håper jeg også... men har mine tvilFår håpe du finner noe spennende![]()
Hehe, godt med en dupp for L ♡Ja. Nå var de på tur hjem, men hun sovna i bilen så han må bare kjøre videre![]()
Det har gått så fort :O