Juni - skravletråden

Litt trøtt men verdt det :) snart kommer lillebror og jeg må bli vant til å våkne, men da også legge seg tidligere :p

Koselig :) ❤️ håper dere fikk sove :) vi våknet alltid så tidlig på den hytta fordi sauene kom utenfor :p
Håper det har gått bra med N i natt:) Skjønner godt at du er trøtt nå!

Ja tenkt, da må du omstille litt ;) Blir så spennende :D

Ja var kos i går ❤️ Vi fikk sove, men våknet veldig tidlig :( Men det var bare meg da, som våkna :( Så gikk ut å jaget sauene vekk ;) men da folke jeg jo ikke sove igjen :p

Jobber heldigvis bare hver 4.helg:)
Og dagtid resten..
Men skulle gjerne ha fjernet den helga ja:P
Ja det hadde vært deilig. Har hver 3. Her...

Håper det har gått bra med N i natt:) Skjønner godt at du er trøtt nå!

Ja tenkt, da må du omstille litt ;) Blir så spennende :D

Ja var kos i går ❤️ Vi fikk sove, men våknet veldig tidlig :( Men det var bare meg da, som våkna :( Så gikk ut å jaget sauene vekk ;) men da folke jeg jo ikke sove igjen :p
Gikk bra og hun er bedre idag :) ja :D nei da våkner man når man går ut :O kjedelig da ... Håper du får sove litt på dagen ❤️ hyttetur er så koselig :) vi kommer nok til å leie hytte og ta danmarksturer som ferie fremover :) syden inne mellom, men er ikke oppvokst med det. Er oppvokst med dansketurer til jeg var 6 år. Første tur til syden da, så har jeg vært i syden 4 ganger etter det og 2 ganger etter jeg møtte mannen :)

Har falt helt fra selv også, spesielt nå når det er så fint vær:). Prøver å kikke litt når mini sover ellers har jeg ikke samvittighet til å sitte med mobilen/pc med mindre jeg skal noe veldig viktig:)
Ja ser den, det blir bare små drypp innimellom :p Her er det ikke så fint vær lengre, håper det bedrer seg :)

Rart han ikke ser det da? Når mini vet det også hvordan han er på natt/morning? Blir jo spennende for deg å se når nr to kommer da?
Når har du termin? :)
Ja spent på hvordan nestemann blir:-). Har termin 20. juli så nærmer seg selv om det også føles uendelig lenge til:-)

Men vanskelig å komme seg i seng i tide:P
Kan egentlig bare bli liggende når hun har sovnet ;-)

Men jeg liker jo litt tid på kvelden sånn egentlig.

Litt pc og litt tid med mannen. Mens ungene sover
Og da blir det sent

Back
Topp