Var dere lenge?Lurer på om jeg ikke leste om plassen. Vi var i Danang og Ho Chi min da vi var der borte
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var dere lenge?Lurer på om jeg ikke leste om plassen. Vi var i Danang og Ho Chi min da vi var der borte
![]()
Greit å sjekke sånt ja, men formen er viktigere!Prøver også å tenke hva som er lurest i forhold til permisjon også, og da er sykmelding nå faktisk smartere her i Sverige![]()
Håper jeg ogsåHuttetu, hørtes surt ut
Håper sommeren kommer til dere snart!![]()
Ser den. Slet med vår ekstra og når det var så varmtLitt er stikkordetkun små powernaps nå i varmen.
Nei. Likte den ikke i det hele tatt. Reelt sett prøvde jeg den ikke skikkelig heller, bare sjekket om den var ammevennligHar du bilde av den da?![]()
Mannen fikk seg jobb derNoen spesiell grunn til at du reiste til Vietnam for 8 år siden?![]()
Åja! Huset er ikke til å kjenne igjenDet er jo bare småtteri egentlig
Dere har jo fått gjort masse!
Her striregner det :OSynes det er dårlig gjort av dere å klage på varmen.... Vi kunne gjerne tenkt oss iallefall 10 grader mer.. Her er det 12 grader og sur vind.....
Høres ut som en rolig, flott sommer kveldMamma har foret meg med kylling, de to minste har blitt stille.
Sitter på terassen og nyter sommeren
Vi skal nok grille hele helgenHva blir det til middag da?![]()
Godt du har fått gjort litt.Stille og roligsitter alene på flyplassen...
Fått gjort masse papirarbeid da![]()
Nei. ikke for voksne alltid heller for den delNei det er jaggu slitsomt![]()
Ja, skjønner. Liker ikke vannmanet, brennmanet og slikt menDet var herlig, selv om det var ferskvannforetrekker saltvann men bedre enn ingenting
![]()
Sant. Desverre skjedde det når vi fikk barn. Vi prøvde ta kontakt med de som var så veldig gira på å komme og besøke. Men ting forandra seg visst når vi ikke lengre ble de som dro it i helgene og spontant kunne finne på tingJorda men vanskelig om man mister kontakten
Bare husk og tøm den så ser jeg ikke for meg at det skal bli noe problemOg hvordan tror du den funker med to katter i hus?mye kattehår..
Og nå god kveldGod ettermiddag![]()
Takk for tips.
Det er koselig detSer den veldig godtjeg kommer nok til å ha henne hjemme den ene dagen i uka jeg som regel får fri. Eventuelt hente tidlig
![]()
Høres deilig utHoho da fikk vi avkjølt oss litt i vannetble bare vassing men det var herlig
![]()
Halvveis gjennom mi første vakt i helga. Sliiiten alleredeJeppsi, det har jeg![]()
Høres ut som en deilig sommerkveldMamma har foret meg med kylling, de to minste har blitt stille.
Sitter på terassen og nyter sommeren
Hehe, så søtt ♡Vi hadde vannmelon i går og minsten på litt over 4 mnd digget det. Fikk kulerunde øyne, fuglemunn og veivet henda etter meg om jeg tok vekk biten han gommet på