Ingen problemer med varmen da vi bodde i verken Kina eller Vietnam jeg hellerHøres herlig ut. Har selv bodd i Australia og hadde ingen problemer der om sommeren
. Bare herlig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen problemer med varmen da vi bodde i verken Kina eller Vietnam jeg hellerHøres herlig ut. Har selv bodd i Australia og hadde ingen problemer der om sommeren
. Bare herlig
![]()
Har ei til lånsHar dere en 16-åring også? Det har jeg ikke fått med meg. Grillmat hørtes godt ut. Det skal vi ha i morra.
Buhuuu!!De liker oss ikke!![]()
Er hun ikke i form?Lille vennen min. bare pupp og soving som gjelder<3![]()
Takk for detKjedelig. Lykke til![]()
Vær glad du har pupper duOg når man snakker om klær. Og absurde størrelser. Jeg kjøpte meg bikini. Hvilket aldri er en høydare for humøret. Nededel i 36. Den ligger nemlig nedenfor magen. Der er jeg min vanlige størrelse. Topp? Jeg gikk inn og ut noen ganger før jeg fant en jeg klarer å stappe puppene oppi. Rett nok ammer jeg, men... 42???
Høres slitsomt utMini skal selvsagt ikke sove og hvis han ikke har luren sin så ender jeg med en overtrøtt unge i 2-3 tiden som kommer til å hylgrine til leggetid![]()
Han sier som alltid: joda, sikkert fine deDet skjønner jegHva sa mannen?
![]()
AhhHar ei til låns
Det er søsteren min som bor hos oss.![]()
Brr, rart for meg som sitter i ullgenser og forestille megHoho da fikk vi avkjølt oss litt i vannetble bare vassing men det var herlig
![]()
God kveldGod formiddag. Da har vi vært på langtur med morfar. Var ikke lett å sove i vogna i denne varmen. Men det gikk til slutt.
Har du bilde av den da?Ja, fin kjole.
Men lite fin på.
Fant en annen som var bedre på,ikke så tettsittende, men ensfarget i "matt t-skjorte stoff" ikke noe fin kjole
Hun bor permanent hos oss, har gjort det i godt over ett år nåAhhså koselig. Skal ho bo hos dere i sommer?
At klærne skal sitte perfektHva er du kresen på?
Fremme nå??Det er det helt klart
Ser så dumt ut å springe naken rundt hele åretHva????
Må de ha dey
Nei, nå må du slutte å være så renslig!?!Nå trenger jeg ny en ..
Vannmelon er godt !Jeg god tuppa har spist vannmelon og kost oss litt.