Blir gjerne litt mye ja og er tiden nå man må passe på ❤Helt sant det. Har i utgangspunktet en 100% stilling. Det er helt uaktuelt for meg å jobbe det når ungene er små. Kun dagtid er en ting, men turnus. Ikke søren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir gjerne litt mye ja og er tiden nå man må passe på ❤Helt sant det. Har i utgangspunktet en 100% stilling. Det er helt uaktuelt for meg å jobbe det når ungene er små. Kun dagtid er en ting, men turnus. Ikke søren
Noe med kalkunfilet, akkurat hva vet jeg ikke helt, ikke lett å prøve å være kreativSkjøner det. Hva skal du lage i dag?
Det går jo![]()
Huff stakkars, tror nok du trenger å slappe av littJeg satt på noen alarmer her jeg ligger på sofaen. For øyelokkene blir bare tyngre og tyngre..
Er vel nesten beste idéen?Ja det var også en ide
Aner ikke, ikke så flink med tall så liker at andre finner det utFår ikke skravlet selv i kveld så..
Hvordan ligger vi an?
Ja jeg er vel detDu er kresen`?
Å sånt irriterende!! Og hører ut som en dårlig mobil!Irritert.
Mistet telefonen. Den har sånn lommebok rundt, for jeg mister den ned nesten daglig. Plukker opp og går videre. Oppdager neste gang ei stripe. Nei, to, nei flere. Knust skjermen.
Helt brukbar enda altså, men knust tvers over midt på. Bare et halvt år gammel.
Vanskelig å finne kjoler som ser flatterende ut, men ja ser ut som baby mageOg så jakter jeg på en ammevennlig kjole siden det er lite utvalg i reelle ammekjoler. Fant denne, men jeg ser jo rent gravid ut!!
Hun høres ikke så grei ut nei.Nei.. Synes det blir så rart liksom.. Som en unge som gråter etter godteri..
Takk for forståelsen.. Men det understreker vel bare hvordan dette kvinnemennesket er.. Hun kutta meg ut fra snap, slutta å kommentere/like alle mine bilder på face og insta.. Men så begynte bryllupsforberedelsene og det haglet plutselig inn med snap fra henne.. Tror hun MÅ hovere over meg at nå blir hun gift og det er ikke jeg.. Hun tror hun er mye bedre enn meg. Men ærlighet varer mye lengre enn falskhet og løgner.. Synes bare det er så dumt hun nå holder på å lokke svigermor inn.. Jeg,min mann og våre barn blir nesten skyves til side.. Kun de som blir viktige.. Alt vi hører om er at den ungen gjør det og den andre gjør slik.. LEI.. (Huff dette ble langt sutreinnlegg)
Nei. Mobilen skal være bra den altså, jeg er bare uheldig. Mister den jo stadig vekk. Det er sikkert ikke bra. Men.....innmari irriterendeÅ sånt irriterende!! Og hører ut som en dårlig mobil!![]()
Hva depper du for sa du?Jeg har ikke solgt og pent så jeg kan deppe pga det..
Nettopp det.Blir gjerne litt mye ja og er tiden nå man må passe på ❤
Mister min også hele tiden, den har tilogmed hver i doNei. Mobilen skal være bra den altså, jeg er bare uheldig. Mister den jo stadig vekk. Det er sikkert ikke bra. Men.....innmari irriterende
Hehe, det skjønner jeg joJeg veit... men mannen vil jo ikke flytte. Og ikke jeg heller nå når huset er ferdig da![]()
Nei denne uken har ikke vært kreativ her.Noe med kalkunfilet, akkurat hva vet jeg ikke helt, ikke lett å prøve å være kreativ
Det skjønner jeg, men tenk litt mer på mulig 60% daNettopp det.
Skulle jeg sagt til sjefen i dag hadde det blitt 60%
JeppKjedelig tidspunkt. Hele dagen går jo