Hehe nei ikke i dagUff. Får du tid til å slappe av idag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei ikke i dagUff. Får du tid til å slappe av idag da?
Uff daUnger og klær!!!!
Har ei som helst vil gå med stompen bar.
Mannen kom neste frem til toget i går får han oppdaget at hun ikke hadde tatt på seg truse når hun kledde på seg.
Og så har jeg som er redd for å fryse. Det er meldt 28 varme i dag og han forlanger å ha på seg ullstilongs og 3 lag tøy på overkroppen. Og han tar heller ikke av seg i løpet av dagen
For noe møkk!Har ikke det '![]()
Ha en flott vakt i varmenYes er der nå..litt tidlig
Da jeg først begynte å snakke med deg her inne var datteren din 9 mnd. Tiden flyrJeg har ettåring neste måned:O
Satser på en soldagSå braBle jo litt overskyet her da
Meeen muligheten er der
Litt greit med et par grader mindre også
![]()
Å så bra! Blir spennende å se på snuppa di![]()
Oi så stas.Jeg har ettåring neste måned:O
Han jobber skiftarbeid som yrkessjåfør. 1 uke dag og 1 kveld. Men har vært mye utenom også disse 2 ukene som har gjort at han knapt har vært hjemmeSå bra det blir set for deg og. Hva han jobbet med?
Jobb idag?Hehe nei ikke i dag
Ah.. Yrkesjåfør om natten? Taxi?Han jobber skiftarbeid som yrkessjåfør. 1 uke dag og 1 kveld. Men har vært mye utenom også disse 2 ukene som har gjort at han knapt har vært hjemme
Ha ei god vaktFår gå å jobbe litt
Ja tiden har virkelig flydd:ODa jeg først begynte å snakke med deg her inne var datteren din 9 mnd. Tiden flyrmi er 6 mnd om to uker!
Hehe, må vel planlegge noe kanskjeOi så stas.
Husker godt når OJ ble 1år. Var så kry og fin feiring
Stort selskap da?
Det blir jo artig at de endelig får treffe henneJade har ikke sett Jenta mi heller før så
Nei ikke jeg heller desverre
Takk for detGratulerer med halvtårsdag![]()