Litt innimellom ser vi deg vel?Joa, men får ikke skravlet noe i helgen, og reiser på ferie på slutten av måneden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt innimellom ser vi deg vel?Joa, men får ikke skravlet noe i helgen, og reiser på ferie på slutten av måneden
Vi får seNeida gjørr ikke det
Det pleier det alltid i begynnelsen av måneden...Ligger der nede jeg også, tydeligvis har folk fått ny energi![]()
Kommer hjem utslitt tror jegSå deilig.
Jeg skal på fest, og lille U skal ha barnevakt for første gang
Joa sitter bare langt inne, samt føler jeg kommer til å være til bryKlart du må dra på ul om hun ønsker det!![]()
Natta KenguGod natt til deg også![]()
He he må vel detVi får se![]()
Det vil dere gjøreLitt innimellom ser vi deg vel?![]()
Jepp, der har du megFlink pike![]()
Masse baller i luften. Planlagt alt?
Slike tanker må du legge bort vettuJoa sitter bare langt inne, samt føler jeg kommer til å være til bry![]()
Tviler ikkeJepp, der har du meg![]()
Takk og lov for detDet vil dere gjøre
Er ikke så lett å bli kvitt
Jeg pleier å være lengre oppe på lista såpass tidligDet pleier det alltid i begynnelsen av måneden...
Jeg har bare rett og slett ikke hatt tid til å være her
Ikke alltid like lett det daSlike tanker må du legge bort vettu![]()
Nei, jeg skjønner detIkke alltid like lett det da![]()
Var veldig fornøyd med å rekke å føde i fjor før varmen komJa, du sier det jaUke 25 og gleder meg til en sommer til med høygravid
![]()
Så kjedelig. Håper det dukker opp noe raskt!Fin start på mnd, uten noe jobb fra 15.august![]()
Huff, skjønner du får kynnere når du bærer på hanHåper det.
Slike dager er ikke noe kjekke, selv om det er koselig å ha barna hjemme fra barnehagen ♡. Da kjenner en det når de legger seg spesielt når en er gravid.
Sliter med en del nedpress til tider selv også, i tillegg til aktiv gutt hjemme som nettopp ble 17 måneder (igår faktisk). Ikke går han selv heller enda som gjør det ekstra tungt når vi skal ut på noe og han ikke vil sitte i vognen. Har også fått noen heftige kynnere hvor det føles ut som huleboer har tenkt å komme til verden allerede. Men gir seg etter kort tid heldigvis men bare jeg prøver å gå tur så får jeg slike kynnere
Håper det jaSå kjedelig. Håper det dukker opp noe raskt!