Juni-baby? :)

Tusen takk, alle sammen!! :signs001

Den husker jeg ikke. Men jeg er vel de få her inne som husker bøgenes-serien ;) kjekt vi er flere som har forlatt tjueårene for en stund siden. Jeg er 37 og venter mitt andre barn :)
Hehe, ja det spørs vel om det er så mange som husker de her ja (their loss, elsket de bøkene husker jeg!! ("Da jeg var ung".. )
Hyggelig med flere i 30+ segmentet!! :) :)

e92ecec93df39e584d266f2eb829d68f99a6dcada85f124a3360fa9d.jpeg

Jepp - jeg fant! :)

• Liker
Reactions: BMC
Tusen takk, alle sammen!! :signs001

Hehe, ja det spørs vel om det er så mange som husker de her ja (their loss, elsket de bøkene husker jeg!! ("Da jeg var ung".. )
Hyggelig med flere i 30+ segmentet!! :) :)
Jeg og! Lånte vel alle de hadde på biblioteket! :)

Jepp! Synes d e fin alder å få barn i, (30-årene) fikk første da jeg var 32 (min første tanke da jeg så testen, var ups, d bar litt tidlig... Før jeg kom på at jeg neppe var kandidat t unge mødre ;) ) Har fått utdanning, jobb og egotid på plass, da gjenstår bare familieepoken :)

Ja jeg lånte også alle på biblioteket! :) :)

Vi har prøvd i flere år å få barn, men ikke sånn veldig. Altså, det er mange år siden jeg sluttet på prevensjon, men vi har hatt et avslappet forhold til det - det skjer når det skjer liksom. Så har vi mistet noen ganger, som sagt. Håper jo det sitter nå, for har lyst å få barn før jeg blir 40. Jeg har egentlig bare lyst på ett barn, men tenker jo samtidig at det er fint for bebis å ha søsken. Tvillinger hadde vært fint, så ja takk til det!! :)
Men altså, jeg har det veldig fint med alderen min, jeg også. Føler jeg har plass og ro i livet mitt til barn, ting er klart, vi er klare. Samtidig har vi det veldig fint bare oss to, så det er litt skummelt også, må jeg innrømme. Men jeg håper jo den sitter, for det blir jo stor stas med en liten mini!! :) :)

Sitter jo litt løsere disse eggene når vi e blitt eldre, så større sansynlighet for toegga tvillinger ;)
E en stor omveltning, men grådig kjekt og. Krysser alt for at alle gode ting e tre og denne (disse ;) ) sitter :)

Sitter jo litt løsere disse eggene når vi e blitt eldre, så større sansynlighet for toegga tvillinger ;)
E en stor omveltning, men grådig kjekt og. Krysser alt for at alle gode ting e tre og denne (disse ;) ) sitter :)
Huff, jeg er livredf for å få tvillinger :p håper ikke eggene sitter så løst enda :p

Gratulerer så mye :) :)

Back
Topp