Juni 2025

Så bra holdning :Heartred For dette er jo ofte det for oss «gamliser». Og for yngre også! Håper virkelig det sitter etter sommeren. Tenker du å starte opp i august? Og du hadde en på frys hadde du ikke?
Jeg har en dag 5 3AA på frys, ja. Fikk en dag 6 5CC også, men den forkastet de. Så da satser jeg på fet i august og forhåpentligvis full runde måneden etterpå dersom det ikke lykkes med fryseforsøket. Er litt klar for å kjøre på uten mer pauser enn nødvendig.

Jeg har en dag 5 3AA på frys, ja. Fikk en dag 6 5CC også, men den forkastet de. Så da satser jeg på fet i august og forhåpentligvis full runde måneden etterpå dersom det ikke lykkes med fryseforsøket. Er litt klar for å kjøre på uten mer pauser enn nødvendig.
Å, da håper jeg det klaffer og at du får kjøre det løpet du ønsker :Heartred Det er ventingen som virkelig er ille, synes jeg!

Jeg skjønner deg så veldig godt! Etter første kjemiske hos meg, så stoppet det også litt opp. Men det kan løsne igjen! Ha legen noen tanker på hva som skal til?
Er nok at det ble litt tett mellom uttaket og overstimuleringen og neste forsøk. Så tror det hjelper med en pause nå i sommer.
Ulempen er at jeg må hoppe over to sykluser pga sommerstengning, så hadde håpt det skulle gå denne. Men får håpe det hjelper, og at neste gang blir det innsett, og terminspire:)

Last edited:
Ååååh, ja :love7 :love7
IMG20250630074228.jpg

Se der ja!!:love017 Er du 10 dpo idag? Dette ser jo veldig lovende ut!
Jaa, 10 dpo/5dp5dt :love017 Hjelpes, så utrolig heldig jeg er! Anerkjenner flaksen min..! Det kan jo selvsagt gå galt også, men akkurat nå ER jeg gravid :love7

det er tungt om dagen skal jeg innrømme. Trodde det skulle bli lettere med ventefase når jeg visste det ble stor sannsynlighet for å bli gravid, men den gang ei - ble jo litt skuffet over eggene også. Uansett tok jeg en test på morgenen i dag og jeg ser en superduper svak strek etter den ble tatt, det har jeg ikke gjort på de testene før - og jeg har tatt sikkert 50 av de før :laughing002 føler ikke det kommer frem på bildet, men legger det med. Veldig klar over at det sannsynligvis bare er en skygge:nailbiting: det er 6 dager siden innsett

Vedlegg

• IMG_3842.jpeg
    IMG_3842.jpeg
    152,7 KB · Visninger: 67
det er tungt om dagen skal jeg innrømme. Trodde det skulle bli lettere med ventefase når jeg visste det ble stor sannsynlighet for å bli gravid, men den gang ei - ble jo litt skuffet over eggene også. Uansett tok jeg en test på morgenen i dag og jeg ser en superduper svak strek etter den ble tatt, det har jeg ikke gjort på de testene før - og jeg har tatt sikkert 50 av de før :laughing002 føler ikke det kommer frem på bildet, men legger det med. Veldig klar over at det sannsynligvis bare er en skygge:nailbiting: det er 6 dager siden innsett
Jeg ser streken! Krysser alt jeg har for at den blir litt sterkere i morgen :Heartred

Jeg ser! Hvilke tester er dette? Er fremdeles tidlig og god tid for å få god strek fremover ❤️❤️

Jeg ser! Hvilke tester er dette? Er fremdeles tidlig og god tid for å få god strek fremover ❤️❤️
Så gøy at dere også ser:Heartred Håper det er babystrek, og at den blir sterkere:shy:

Testene heter one step, kjøpte 100 av de på ebay:laughing002 De har forresten vist riktig når jeg har blitt gravid tidligere i år.

Så gøy at dere også ser:Heartred Håper det er babystrek, og at den blir sterkere:shy:

Testene heter one step, kjøpte 100 av de på ebay:laughing002 De har forresten vist riktig når jeg har blitt gravid tidligere i år.
Har prøvd flere sånne one step type tester før; de pleier vel ikke vise skygger, ikke som jeg har sett i alle fall. Men mange av dem er litt trege, så en svak strek på disse, ville sannsynlig vært litt sterkere på annen test. Tenkte jeg bare :)
Satser på den blir sterkere ❤️

Har prøvd flere sånne one step type tester før; de pleier vel ikke vise skygger, ikke som jeg har sett i alle fall. Men mange av dem er litt trege, så en svak strek på disse, ville sannsynlig vært litt sterkere på annen test. Tenkte jeg bare :)
Satser på den blir sterkere ❤️
Ja, det er et poeng, har sett lavere utvikling på de enn på easy@home feks - men lurer på om de har sensitivitet på 25mlU/ml, så derfor ikke brukt de. Ikke sett skygger på one-step før jeg heller, så håper :Heartred

Back
Topp