Juni 2025

Jeg er så fornøyd med mine gamle eggstokker. Av 12 follikler ble det 10 egg, men ett ble ødelagt under uttak. Og av de 9 er 8 befruktet, jippi. Så nå blir det spennende å se fremover hvordan det går.

Planen nå er innsett av dag 3 på mandag og forhåpentligvis blir det noen på frys også :D

Jeg er så fornøyd med mine gamle eggstokker. Av 12 follikler ble det 10 egg, men ett ble ødelagt under uttak. Og av de 9 er 8 befruktet, jippi. Så nå blir det spennende å se fremover hvordan det går.

Planen nå er innsett av dag 3 på mandag og forhåpentligvis blir det noen på frys også :D
Herregud, det er jo helt fantastisk! Håper alle utvikler seg helt knall!

Ved fersk forsøk måler klinikken min alltid LH, østradiol og progesteron to ganger. Ved trigger og ved uttak. Jeg har bedt om måling ved innsett også fordi progesteron har ikke alltid oppført seg som det skal. Nå ved fryseforsøk fikk jeg også tatt blodprøve ved trigger (som ikke er rutine) og skal måle dagen før innsett. Men det må jeg be om. Fastlegen min tar ingen prøver selv når jeg spør. Hun sier at alt som har med IVF å gjøre må klinikken min ta seg av :dead: Men der vet jeg at fastleger er forskjellig. Min er kjip sånn sett…
Hei, takk for svar! Interessant! Aldri vært snakk om å måle der jeg går!
Lykke til, til alle sterke damer her i juni-gruppen❤️

Dag 11 etter Ovitrelle. Og 9dpo. Kan det være at det har begynt å snu :nailbiting: urinen var mer konsentrert i går enn i dag. Så nå fikk jeg litt håp:smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_0868.jpeg
    IMG_0868.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 99
  • IMG_0870.jpeg
    IMG_0870.jpeg
    978,9 KB · Visninger: 93
  • IMG_0872.jpeg
    IMG_0872.jpeg
    929,8 KB · Visninger: 99
Babyplan slår ut tidligere. :bag:
Men håper på å få se morgendagens da! :) spennende ❤️
Nei, dette ser dårlig ut. Dagen før testdag og teststrimmelen er blank. Ser ikke skyggestrek engang. Lurer på å bare slutte medisinering nå når jeg føler det er til null nytte. Teststrimlene gikk fra skyggestrek til mindre og mindre, da er nok håpet ute denne runda. Testdag i morgen.

Nei, dette ser dårlig ut. Dagen før testdag og teststrimmelen er blank. Ser ikke skyggestrek engang. Lurer på å bare slutte medisinering nå når jeg føler det er til null nytte. Teststrimlene gikk fra skyggestrek til mindre og mindre, da er nok håpet ute denne runda. Testdag i morgen.

Æsj, så kjedelig :(

Jeg fikk blodprøvene i går og var så letta! Progesteron var under 3 dagen for trigger!:joyful:

Selvom det ikke var veldig overraskende er det godt å få det bekreftet. Da blir det innsett på onsdag!
Hurra for innsett!

Dag 11 etter Ovitrelle. Og 9dpo. Kan det være at det har begynt å snu :nailbiting: urinen var mer konsentrert i går enn i dag. Så nå fikk jeg litt håp:smiley-angelic001
Den ser sterkere ut enn dagen før!! Krysser fingrene!!!

Hei, takk for svar! Interessant! Aldri vært snakk om å måle der jeg går!
Lykke til, til alle sterke damer her i juni-gruppen❤️
Hvis du har prøvd flere ganger og det ikke sitter så ville jeg absolutt bedt dem om å ta blodprøver! Men det er nok forskjellig praksis fra sted til sted :)

Back
Topp