Juni 2025

Det håper jeg også! Sitter å venter på UL nå- fryktelig spent! Og det var interessant med letrozol… jeg har gått på det en gang før, men det kan absolutt være noe som tuller det til. Det skal jeg nevne for legen hvis det ikke er EL på gang her nå…
Krysser fingrene for gode nyheter om litt :Heartred

Jeg fikk eggløsning på CD 18 forrige måned. Det hang dog igjen etter avbrutt forsøk og totalfrys. Ellers bruker den å komme på CD 14-16. Håper for din del at kroppen venter denne gangen, slik at du får innsett som planlagt. Hvordan ser testene ut? :Heartpink
Det var interessant! Jeg hadde også totalfrys denne runden og hadde en sykt kort syklus etter stimulering (21 dager). Kanskje det er noe tull etter alle hormonene.. Jeg hadde veldig svake tester torsdag og fredag, men fikk ikke testet noe i helgen. Idag var testen nesten usynlig. Så tenker vel egentlig at enten er det ingen EL på vei eller så har den vært søndag/mandag. Men vi får se! Blir spennende, selvom jeg egentlig har innfunnet meg med at det blir avbrutt…

Ah jeg skjønner. Fy søren, må si du er uheldig oppi alt dette også ❤️
Jeg føler at ting ikke akkurat går min vei, det må jeg si… Universet legger ikke helt opp til at det skal gå riktig vei, men kan jo ikke gi opp! Til og med legen sa forrige UL at her var det så mange egg igjen at hun ikke kunne tro at det ikke skulle være noen gode egg igjen… Så det føles jo skikkelig dårlig gjort at det ikke går… Skjønner liksom ikke helt hvorfor…

Jeg var til scanning i går på dag 11, og er overrasket over at jeg måtte stimme enda to dager. Jeg pleier å ha så tidlig eggløsning. Ny scanning i morgen og sannsynligvis trigger i morgen kveld. Fortsatt 9 follikler som ligger bra an + 2 som er veldig små. Blir sannsynligvis innsett av 2 3dagers på mandag dersom alt går som det skal :D
Så spennende! Høres lovende ut med 9 :joyful:

Har testet ut den, ja :Heartpink Men håper såklart det bare lar vente på seg.. krysser fingre for deg, så flink du er som venter!! Fører bare med seg stress og dårlige tanker dette testekjøret.
Krysser fingrene for deg og, ja blir helt sprø av all testingen og bekymringene :depressed:

Åja okei, på meg så satt de heller inn en 3BB 5 dager enn 4AA 6 dagers.
Samme her. De satt inn et dårligere gradert egg dag 5 enn det som var fryst på dag 6. Den har klart seg frem til nå. Så gradering er ikke alltid viktigst har jeg forstått. Stoler på embryologene.

Samme her. De satt inn et dårligere gradert egg dag 5 enn det som var fryst på dag 6. Den har klart seg frem til nå. Så gradering er ikke alltid viktigst har jeg forstått. Stoler på embryologene.
De gjorde det samme her også. Jeg stoler på dem :Heartpink Hadde samme embryolog i dag som jeg har hatt hver gang, og er hu er så søt! Føler at alt er innså trygge hender hos henne. Må bare håpe det er et friskt embryo nå:wacky:

Jeg har også hatt ul i dag. Dag 8 og jeg har 9 follikler fra 14-7mm. Middels fornøyd med det da jeg har 15 i afc. Håper det dukker opp litt flere på ny scanning til mandag

Nå trigger dere andre "gamle dager". Med scanning på mandag morgen så trigger jeg nok mandag kveld tipper jeg. Litt bekymret for at det blir litt lang stimulering. Egguttak på dag 13 tidligst.
Jeg har hatt uttak CD 12 og CD 14. De beste uttakene mine har vært på CD 14. Jeg pleier å ha flere umodne når jeg tar ut, uansett om det har vært på dag 12 eller 14. Dag 12 har det vært enormt mange umodne.

Da er UL gjennomført, og her har det skjedd ting! Den første ledende follikelen har ikke utviklet seg og ligger fortsatt på 13 mm. Men i venstre eggstokk ligger det en liten luring som har kommet seg fint. Den var 10 mm på torsdag og er nå blitt 15 mm. Så det er innafor og legen mener jeg kan sette ovitrelle imorgen. Så da blir det innsett onsdag om 1 uke.

Litt glad for dette, selvom jeg hadde helt forberedt meg på at det ikke ble noe. Men nå vet jeg om det blir noe før ferien og hvis dette ikke går har jeg tid til å finne klinikk i utlandet. Da blir det pgt-a testingen på meg.

Da er UL gjennomført, og her har det skjedd ting! Den første ledende follikelen har ikke utviklet seg og ligger fortsatt på 13 mm. Men i venstre eggstokk ligger det en liten luring som har kommet seg fint. Den var 10 mm på torsdag og er nå blitt 15 mm. Så det er innafor og legen mener jeg kan sette ovitrelle imorgen. Så da blir det innsett onsdag om 1 uke.

Litt glad for dette, selvom jeg hadde helt forberedt meg på at det ikke ble noe. Men nå vet jeg om det blir noe før ferien og hvis dette ikke går har jeg tid til å finne klinikk i utlandet. Da blir det pgt-a testingen på meg.
Hurra!! Nå ble jeg glad! Fint med en plan B, men håper du aldri trenger å bruke den etter dette forsøket :Heartpink

Hurra!! Nå ble jeg glad! Fint med en plan B, men håper du aldri trenger å bruke den etter dette forsøket :Heartpink
Jeg er fortsatt litt usikker. Legen spurte om hva jeg ville (sette inn eller vente), men jeg leser jo om de som ikke setter inn i syklusen etter totalfrys fordi EL ofte blir forsinket… Ikke aner jeg hva som er best. Jeg tenker akkurat nå at jeg helst vil sette inn før sommeren fordi jeg bare vil videre. Uansett hvilken vei det går fordi jeg er så sliten. Jeg orker ikke tanken på å holde dette gående et år til… Så, jeg vil bare igang igjen hvis dette ikke sitter. Men samtidig er jeg ikke helt trygg på at timingen er helt riktig.

Det var veldig gode nyheter!! Det er litt ekstra viktig å få brukt den syklusen rett før sommerstengt ja - sånn at man kan bruke sommeren til å legge planer uansett hvilken vei det går. Så glad for at det blir innsett på deg nå :love7

Jeg er fortsatt litt usikker. Legen spurte om hva jeg ville (sette inn eller vente), men jeg leser jo om de som ikke setter inn i syklusen etter totalfrys fordi EL ofte blir forsinket… Ikke aner jeg hva som er best. Jeg tenker akkurat nå at jeg helst vil sette inn før sommeren fordi jeg bare vil videre. Uansett hvilken vei det går fordi jeg er så sliten. Jeg orker ikke tanken på å holde dette gående et år til… Så, jeg vil bare igang igjen hvis dette ikke sitter. Men samtidig er jeg ikke helt trygg på at timingen er helt riktig.
Skjønner det veldig godt. Det er tøft å stå i, men tanken på å gi opp er sykt tøff den også. Så man havner i en skvis. Jeg velger å tro at legene ikke ville latt det gjøre innsett denne runden hvis de ikke mente timingen var bra. Du har jo vært ganske tydelig på hva du trenger :Heartpink
Og du fortjener at det er din tur nå! Jeg har trua:Heartpink

Fikk svar på progesteron i Helsenorge nå. 46,0 nmol/l på 5dpo. Noen som vet om det er noe snaut? Bruker foreløpig kun Cyclogest, men var planlagt Cyclogest og Prolutex i det ferskforsøket som ble totalfrys.

Fikk svar på progesteron i Helsenorge nå. 46,0 nmol/l på 5dpo. Noen som vet om det er noe snaut? Bruker foreløpig kun Cyclogest, men var planlagt Cyclogest og Prolutex i det ferskforsøket som ble totalfrys.
Jeg tror det er ganske normalt! :)
Jeg vurderer også Prolutex og cycglogest i kombinasjon. Blir spennende hva de anbefaler til deg!

Back
Topp