Juni 2025

Skogsjente

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Marsfiolene 2026 ♡
Flere som skal i gang i juni og vil starte skravlingen? :Heartred

Legg inn info som følger:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - ca. dato oppstart/innsett

Tag meg gjerne i innlegget når dere ønsker at jeg oppdaterer listen.

Venter på oppstart
Stimulerer
Ruger
Totalfrys

Tutti-Frutti - 34 - B1 - St Olavs - Forsøk nr 3 - Gonal f + Fyremadel - oppstart 30.05, uttak 12.06

Mallamora - 31 - B2 - St.Olav - første forsøk - Rekovelle og Fyremadel - stimstart 09.06, uttak 19.06

Avbrutt
Otilde - 42 - Solomamma - B2 - Copenhagen Fertility Clinic - kort protokoll mild stimulering med Letrozol og 150 Gonal-F annen hver dag. Stimstart 28 mai

Timi90 - 34 - B2 - Porsgrunn - ICSI#1 (innsett #3 på søskenforsøk) - Meriofert, fyremadel, ovitrelle, cyclogest, stimstart 24. mai, uttak 05.06, totalfrys

Le@ - 39 år - B1 - Aleris Oslo- letrozol, utrogestan - 1. forsøk ivf, (3 iui tidligere).

Gravid
schnuffy12345- 37 år, B1, Uttak 2, innsett 1, meriofert, Cyglogest, innsett 07.06

Overtenker40 - 40 - B2 - Medicus - FET nr. 1 av IVF nr. 3 - Letrozol, Ovitrelle, Cyclogest, Prolutex, Albyl-e, Prednisolon, innsett 10.06

Skogsjente - 30 - B1 - Aleris - ICSI#2 (innsett #7) - Meriofert, fyremadel, ovitrelle, gonapetyl , klexane, prednisolon, plaquenil og utrogestan, stimstart 26.mai, uttak 5.06, innsett 10.06

helleoglykke - 23 - Barn nr 1 - Medicus Bergen - forsøk 13 ( iui 4) - Letrozol, Ovitrelle - inseminasjon 03.06

IvfPernille - B2 -31 år - UNN - 2. innsett av 1. uttak - Estradot og Cyclogest - innsett 13.06

Daisybloom - 42- b1- Medicus- innsett nr 6, uttak 5 - fryseforsøk- letrozol- ovitrelle- cycglogest- prednisolon - albyl e - innsett 18. Juni

Lillafrosk - 32 - B5 - St Olavs - FET nr3 av ivf nr1 (innsett nr1 på dette barnet) - cyclogest - innsett 25/6

Ikke gravid
HappyMom86 - 39 - B1 med ny mann - Medicus - ED, innsett #2 - Ovitrelle, Cyclogest og Albyl-e - Innsett 28. Mai

Angeldust - 34 - B2 - Porsgrunn - Forsøk nr 1 - bemfola, fyremadel, ovitrelle, gonasin, cyclogest - innsett 2.juni

Museline - 33 - B1 - hus - #2 - pergoveris, fyremadel, utrogestan - innsett 02.06.

Sandymandy - 38 år - Barn 3 - Hausken - FET nr. 2 av IVF nr. 2 (FET nr. 1 av IVF nr. 2 er 3,5 år nå) - Cyclogest, Prolutex, Klexand og Albyl-e - dyrka fra 3 dagers til blastocyst - innsett 5. juni

Potemamma - 39 år - 2 - Hausken Haugesund - FET 1 - Ovitrelle + Cyclogest - innsett 6.juni

Noldus - 33 år - Barn 2 - CFC (Copenhagen Fertility Center) - Forsøk 2 - tamoxifen og ovitrelle - IUI (med donorsæd) 07.06

Frøken66 - 28 - B1 - St.olavs - fryseforsøk #8 - letrozol, Cyklogest, ovitrelle - innsett 15.06

Sidensvans_IVF - 38 år - B2 - St. Olavs - innsett nr 13 totalt, forsøk nr 4 totalt (innsett nr 8 og forsøk 2 for søsken) - prednisolon, cyclogest og klexane - innsett 18.06

Heidiha - 42 år - b2 - Danmark - Første ivf - prednisolon, metformin, gonal-f/menopur og ganirelix - oppstart 31.05, uttak 13.06, innsett 16.06

Håpefull2025 - 30 - B1 - C-Medical - første forsøk - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan - Oppstart 27. mai og innsett 11.juni

Lisianthus- 30 - b2 (ny partner)- Aleris - #1 - Pergoveris, fyremadel, klexane, prednisolon, metformin, cyclogest - oppstart 03.06 - innsett 24.06

Videre til juli/august
En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - -Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan - oppstart 02/08

Harelabb - 28år - Barn1 - st.olavs - Forsøk nr 1 - ingen medisiner foreløpig

Jm95 - 29 - B2 - Hausken - FET #3 av første ivf- progynova/cyclogest. UL 26.06

Ekkorin - 33 - 1 - OUS - Forsøk nr 1 - Gonal F og Fyremadel - stimstart 18.06

Hassel - 28 - B1 - Medicus Oslo - FER #1 av IVF #1 - Ovitrelle og Cyclogest - innsett 02.juli

Malave - 31 - B2 - St. Olavs - FET2 på søskenforsøk (totalt FET4 av IVF2) - progynova og cyclogest - potensielt innsett 4.juli

Last edited:
Hei alle! Avbrutt syklus i mai, så her er jeg igjen :) Takk for gruppe, @Skogsjente

Otilde - 42 - Solomamma - B2 - Copenhagen Fertility Clinic - kort protokoll ukjent medisiner foreløpig
Velkommen! Krysser fingrene for at bytte av medisiner gjør at det blir et bedre forsøk denne gangen :Heartred

Takk! Jeg tror også jeg hadde uflaks med syklusen, så håper og tror en justering av medisiner og nye egg blir til en baby fortsetter med Q10 og tilskudd frem mot juni.
Ja, det er rart hvor ulike de syklusene kan være for antall egg. Har sett det selv på UL! Har troa på at denne syklusen må bli bedre :love7

HappyMom86 - 39 - B1 med ny mann - Medicus - ED, innsett #2 - Ovitrelle, Cyclogest og Albyl-e - Innsett 28. Mai

Kan like gjerne sette meg her også selv om innsettet er i mai. Blir liksom halve forsøket i hver gruppe føler jeg. :laughing002
Testingen din blir jo i juni, så jeg mener du hører mest til her :laughing002 :Heartred

Jeg starter på cyclogest i kveld. Vet egentlig ikke helt hva jeg føler nå i forhold til innsett og mulighet for å lykkes. Men jeg ser iallefall at alt ble riktig denne gangen. Ovitrelle ble satt før jeg fikk noe positiv eggløsningstest. Så da er jeg helt i rute og embryo får best mulig sjanse.
Krysser fingre og tær for dette forsøket :Heartred Nå må det bli deres tur.

Overtenker40 - 40 - B2 - Medicus - FET nr. 1 av IVF nr. 3 - Letrozol, Ovitrelle, Cyclogest, Prolutex, Albyl-e, Prednisolon.

Starter med letrozol i morgen. Men innsett blir jo i juni. Håper vi :Heartpink

Overtenker40 - 40 - B2 - Medicus - FET nr. 1 av IVF nr. 3 - Letrozol, Ovitrelle, Cyclogest, Prolutex, Albyl-e, Prednisolon.

Velkommen og masse lykke til! Jeg heier :love7

Wee! Da er vi igang! Jeg venter fortsatt på mens, men har en følelse av at den er rett rundt hjørnet. Etter litt om og men, ble vi enige idag om å gjøre innsett før sommeren. Med tett oppfølging på hormonene mine. Jeg var ærlig på bekymringen min rundt progesteron- og selvom jeg tror legen ikke var like bekymret som meg så føler jeg at de tar veldig hensyn til det. Jeg skal inn dagen før innsett for å ta blodprøve, og jeg sa ikke det til legen, men jeg setter ikke inn hvis den er for høy. Legen var helt enig i at jeg har hatt mange innsett, med gode blastoer og at det nå er litt rart at det ikke har skjedd noe mer… Og det er litt godt å høre! At det er noen som ser litt forbi alder :shy:

Håper jeg får mens snart, altså!

Hvor mye cycglogest går dere på før innsett? Jeg tar 400mg x 2 (morgen/kveld). Er det noen som tar mindre/mer?

Wee! Da er vi igang! Jeg venter fortsatt på mens, men har en følelse av at den er rett rundt hjørnet. Etter litt om og men, ble vi enige idag om å gjøre innsett før sommeren. Med tett oppfølging på hormonene mine. Jeg var ærlig på bekymringen min rundt progesteron- og selvom jeg tror legen ikke var like bekymret som meg så føler jeg at de tar veldig hensyn til det. Jeg skal inn dagen før innsett for å ta blodprøve, og jeg sa ikke det til legen, men jeg setter ikke inn hvis den er for høy. Legen var helt enig i at jeg har hatt mange innsett, med gode blastoer og at det nå er litt rart at det ikke har skjedd noe mer… Og det er litt godt å høre! At det er noen som ser litt forbi alder :shy:

Håper jeg får mens snart, altså!
Åh, der blir spennende. Har litt lyst til å sjekke både blodprøver og med ultralyd dagen før innsett jeg. Men bør jo et par timer unna, så blir mye kjøring. Kan jo evt ta en blodprøve der jet jobber. Da får jeg svar samme dag. Må luftet litt tanker når jeg skal på første ultralyden. Så redd for at slimhinnen ikke skal spille på lag etter at jeg fikk vite den bare var 6mm forrige innsett. Som jo egentlig ikke gav embryoet noen sjanse. Men de hadde jo gjort det klart for innsett, så hadde jo ikke noe annet valg enn å sette inn antar jeg.
Helt fantastisk at noen av dem klarer å se forbi alder!!! Krysser fingrene for at dette er det forsøket det blir baby! For oss begge :Heartpink

Nå kan jeg endelig bli med her. Etter to år med prøving på egenhånd, er det så deilig å kunne prøve noe nytt. Detter er vår første runde med ivf, så har lite peiling på hva som skjer fremover. Men jeg har sneket en del her inne på assistert og begynner å få en liten anelse om hvordan det funker.

Mallamora - 31 - B2 - St.Olav - første forsøk - Rekovelle og Fyremadel - ca oppstart 07.06

Tusen takk:Heartred Jeg håper nå veldig at det skal klaffe denne runden! Hvis ikke blir det nok en skikkelig kjeller-tur i sommer:arghh:
Krysser alt for at det går nå :Heartred :Heartred
Hvor mye cycglogest går dere på før innsett? Jeg tar 400mg x 2 (morgen/kveld). Er det noen som tar mindre/mer?
Samme mengden her! Men skal få utrogestan som progrestron-tilskudd denne gangen. Var visst ny lovende forskning på den :)

Back
Topp