Det er jo en voldsom økninger 23 idag, 22dpo når jeg tok denne og var 17 dpo når jeg fikk 73![]()
Skal du fortsette å ta blodprøver?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo en voldsom økninger 23 idag, 22dpo når jeg tok denne og var 17 dpo når jeg fikk 73![]()
Skal du fortsette å ta blodprøver?dette ble nok sisteDet er jo en voldsom økningSkal du fortsette å ta blodprøver?
får en tidlig ultralyd i uke 7 før jeg ikke lenger er klinikken sitt ansvar
Håper for deg! Det er heldigvis ikke så lenge å vente på ULdette ble nok sistefår en tidlig ultralyd i uke 7 før jeg ikke lenger er klinikken sitt ansvar
![]()

Da er det bedre å viteJeg klarte ikke vente til i morgen. Mørk blodprøve nå. Da får jeg hvertfall ikek svar før jeg er hjemme sammen med samboer. Har hatt en så vond dag i dag. Masse angst og en stor ubehagelig klump i magen. Orker ikke ha det sånn helt til i morgen. Da får det være bedre ø vite hva som er realiteten.
Håper sånn på en god økning for deg! Jeg tar også blodprøve nå, men jeg er litt motsatt. Foreløpig vært så veldig rolig og kjent svært lite på uro. Men er jo litt nervøs for at en lav hcg nå vil skyte stressnivået mitt rett i taket. Men jeg tenker som så at jeg kan iallfall ta prøven og så trenger jeg jo ikke sjekke resultatet hvis jeg ikke føler for det med en gang. For det er mange og potensielt svært vonde dager til mandag hvis det er et litt svakt resultat.Jeg tror det er et godt tegn at du er rolig. Akkurat som kroppen vet. Lurer litt på om det er derfor jeg er så urolig nå. At kroppen prøver å fortelle meg noe. Jeg vet ikke. Men det er bedre å bare vite enn å ha det sånn. Får jo ikke endret utfallet ved å vente så.Da er det bedre å viteHåper sånn på en god økning for deg! Jeg tar også blodprøve nå, men jeg er litt motsatt. Foreløpig vært så veldig rolig og kjent svært lite på uro. Men er jo litt nervøs for at en lav hcg nå vil skyte stressnivået mitt rett i taket. Men jeg tenker som så at jeg kan iallfall ta prøven og så trenger jeg jo ikke sjekke resultatet hvis jeg ikke føler for det med en gang. For det er mange og potensielt svært vonde dager til mandag hvis det er et litt svakt resultat.
Eller så er det hodet som overstyrer kroppen. Det er jo ofte det uro og engstelse er- hodet vårt som tuller det tilJeg tror det er et godt tegn at du er rolig. Akkurat som kroppen vet. Lurer litt på om det er derfor jeg er så urolig nå. At kroppen prøver å fortelle meg noe. Jeg vet ikke. Men det er bedre å bare vite enn å ha det sånn. Får jo ikke endret utfallet ved å vente så.

Google «pregnancy test line progression» så ser du en del bilder, som f.eks. det under her. Det er jo store individuelle forskjeller men jeg tenker din test er en fin økning og ikke svak test for å være 13dpoOk. Dagens test. 13 dpo. Sammenlignet med 11 dpo og 10 dpo. Jeg vet at det fortsatt er tidlig og jeg ikke kan forvente mørke røde streker, men jeg trodde den skulle synes mer…? Jeg ser jo at den har økt, men jeg vet ikke… Jeg synes fortsatt den er svak.
Jeg synes den ser helt fin ut. Ligner min på 13dpo. Tror du er godt innafor altsåOk. Dagens test. 13 dpo. Sammenlignet med 11 dpo og 10 dpo. Jeg vet at det fortsatt er tidlig og jeg ikke kan forvente mørke røde streker, men jeg trodde den skulle synes mer…? Jeg ser jo at den har økt, men jeg vet ikke… Jeg synes fortsatt den er svak.

Takk! Dette var hjelpsomt!Google «pregnancy test line progression» så ser du en del bilder, som f.eks. det under her. Det er jo store individuelle forskjeller men jeg tenker din test er en fin økning og ikke svak test for å være 13dpo![]()
Vis vedlegget 463536

Ja det kan kanskje like gjerne være det. Jeg hadde en mye roligere dag i går så. Håper så på et positivt svar i dag.Eller så er det hodet som overstyrer kroppen. Det er jo ofte det uro og engstelse er- hodet vårt som tuller det til![]()
Takk! Da satser vi på det! Det er uansett den sterkeste streken jeg har fått noen gang! Så det er vel en seier, bare detJeg synes den ser helt fin ut. Ligner min på 13dpo. Tror du er godt innafor altså![]()

Håper du får et svar som kan gi deg litt roJeg klarte ikke vente til i morgen. Tok blodprøve nå. Da får jeg hvertfall ikke svar før jeg er hjemme sammen med samboer. Har hatt en så vond dag i dag. Masse angst og en stor ubehagelig klump i magen. Orker ikke ha det sånn helt til i morgen. Da får det være bedre ø vite hva som er realiteten.

Det håper jeg også du fårJa det kan kanskje like gjerne være det. Jeg hadde en mye roligere dag i går så. Håper så på et positivt svar i dag.
Disse ventedagene er så uvirkelige. Fulle av håp og sorg på samme tid…Der har steget, men bare til 930 på 2 døgn. Så det går fremdeles litt sakte. Fikk ikke mer ro av det svaret. Og farten har bremset fra dobling hver 56 time, til hver 61. timeDet håper jeg også du fårDisse ventedagene er så uvirkelige. Fulle av håp og sorg på samme tid…

Ja, må nok bare leve med det. Måtte bare få lufte ut og gå videreDet er ikke alltid lett, og jeg skjønner deg godt! Men det er dessverre ingenting som kan fortelle oss om hvor levedyktig blastoene er- selvom de er mangeVi får jo ikke gen-teste her i Norge enda.
Men dette er et kjempegodt utgangspunkt iallfall og det kan absolutt virke som om gull-egget ligger på frys å venter på deg![]()

Ja så glad for IVF! Krysser fingrene for august, la det bli vår månedSkjønner frustrasjonen!Er i samme situasjon, ingen funn men kun 1 naturlig graviditet som endte i SA. Glad for at IVF finnes og at vi får hjelp, oppstart i august for meg også så masse lykke til for oss begge
![]()
![]()

Ja - det må det bli - vi heier på hverandreJa så glad for IVF! Krysser fingrene for august, la det bli vår måned![]()

Et lite håp fra siden.. Mannen og jeg var i behandling, og fikk beskjed om at vi ville slite med å få til barn på egenhånd grunnet lav kvalitet på han. Av 26 egg på uttak, fikk vi fire befruktet. Kun én overlevde til dag 3/5. Og det innsettet feilet. Men så fikk vi til spontan graviditet allikevel. Jeg vet ikke hva som skjedde eksakt, men hadde gått til innkjøp av monitoren til Clearblue - så kanskje denEtter iherdig innsats fra både egg og sædceller har vi 7 blastoer på frys som venter på oss i august
Selv om jeg er veldig glad for antallet vi har fått blir jeg likevel ganske irritert og frustrert. Hvorfor skal ikke vi klare det på egenhånd? Av 15 egg ble 13 befruktet. Og selv om 6 har fallt fra, har nesten halvparten av totalen utviklet seg som den skal. Virker jo ikke som om det er noe galt, og de har jo ikke funnet noe galt med oss (bortsett fra svakt redusert spermlvalitet hos partner, men det var såpass svakt at de mener at det ikke skal ha noe innvirkning.). Jeg forstår at det ikke alltid er lett å finne en grunn, og alt det der. Men det bare føles så frustrerende når vi ble gravid uten å egentlig prøve sist, men når vi ønsker nr.2 så får vi det ikke til.
Hadde tydeligvis litt som måtte ut
Så det var dagens rant, takk for meg!