Juni 2018 har fått skjult gruppe! Se mer info her!

Wææ, går det ikke an å være med i to termingrupper samtidig?? Er ikke lenger med i den hemmelige junigruppen. Jeg har fått termin 28.06 av legen og 01.07 av jordmor ☺️
 
Last edited:
Wææ, går det ikke an å være med i to termingrupper samtidig?? Er ikke lenger med i den hemmelige junigruppen. Jeg har fått termin 28.06 av legen og 01.07 av jordmor ☺️

Det skal gå helt fint å være med i to termingrupper samtidig. Send en melding til tilgangsansvarlig og spør om det er en grunn til at du er fjernet? Forklar gjerne at du har to terminer, og ikke vet hvilken gruppe som gjelder for deg enda, så bør ikke det være noe problem å få være med :)
 
Med 50 innlegg, betyr det at jeg må ha startet 50 innlegg? Eller regnes svar og kommentarer også ?
 
Hei. Etter nedetid i går har jeg ikke fått opp skjult gruppe, må jeg legges til på nytt?
 
Hei. Etter nedetid i går har jeg ikke fått opp skjult gruppe, må jeg legges til på nytt?

Det ser ut til at du er medlem fremdeles. Er det i appen den ikke kommer opp? I så fall kan løsningen være å logge seg på fra nettleser, og følge den skjulte gruppen. Da kommer den frem i appen igjen :)
 
Back
Topp