Jo takk for det, men streken ble svakere i dag, så da ender det nok negativt Men får krysse fingrene..Gratulerer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takk for det, men streken ble svakere i dag, så da ender det nok negativt Men får krysse fingrene..Gratulerer![]()
Jeg har hatt både styrt og naturlige sykluser i fryseforsøk. Da jeg hadde forsøk i Norge, ble det alltid med hormoner pga innsettingen ikke skulle kræsje med helg.
Dette forsøket er gjort i Danmark, og da tok jeg kun eggløsningssprøyten av hormoner.
Har testdag i morgen. Veldig spent. Har faktisk ikke testet denne gangen, og jeg som er den testetøsa
Jo takk for det, men streken ble svakere i dag, så da ender det nok negativt Men får krysse fingrene..
Har du gått svar på blodprøve? Åssen går det?Jeg testet med digital nå og den slår ut på 1-2 uker... Pluss at jeg fikk svar på blodprøven nå, som har steget fra 18 på fredag til 45 igår. Vet jo at dette er veldig lavt... Ny blodprøve onsdag for å se om den stiger ytterligere. Dagene er utrolig lange:/
Ja den har desverre sunket fra 45 til 40 på onsdag, men små variasjoner kan skje uten at det har sunket, og hjemmetestene er like sterke, så jeg mistenker at blødningen ikke fikk ut alt.. Skal ta ny prøve på mandag for å se om HCG synker ytterligere, hvis ikke må jeg inn å sjekke hva det er som skjer.. Fikk tilogmed 1-2 uker på ukesindikator idag, og det lover ikke bra egentlig. Takk for at du spørHar du gått svar på blodprøve? Åssen går det?
Nei det høres dessverre ikke bra ut nei. Jeg er bekymret for idag er første dagen på 1 uke jeg ikke er kvalm. Men ingen blødning eller krampe. Håper det bare er kroppen som begynner venne seg til hormonerJa den har desverre sunket fra 45 til 40 på onsdag, men små variasjoner kan skje uten at det har sunket, og hjemmetestene er like sterke, så jeg mistenker at blødningen ikke fikk ut alt.. Skal ta ny prøve på mandag for å se om HCG synker ytterligere, hvis ikke må jeg inn å sjekke hva det er som skjer.. Fikk tilogmed 1-2 uker på ukesindikator idag, og det lover ikke bra egentlig. Takk for at du spør![]()
Tror ikke du trenger å bekymre deg for det altså, kan jo gå litt opp og ned det derNei det høres dessverre ikke bra ut nei. Jeg er bekymret for idag er første dagen på 1 uke jeg ikke er kvalm. Men ingen blødning eller krampe. Håper det bare er kroppen som begynner venne seg til hormoner
Trist å lese, men samtidig godt at kroppen ordner opp selv slik at du kan prøve på nytt snartDa har HCG gått fra 23 til 9, så har vel hatt en kjemisk graviditet slik jeg trodde. "Bra" at HCG snart er ute av kroppen i hvert fall, så får jeg bare prøve å være positiv og krysse fingrene for fryseforsøk i august!
Takk! Var ingen overraskelse, så er på en måte over skuffelsen. Kom på at neste innsett nok ikke blir før i september (begynner på medisiner i slutten av august). Er så lei av å vente, men håper det klaffer da!Trist å lese, men samtidig godt at kroppen ordner opp selv slik at du kan prøve på nytt snarthåper virkelig du lykkes i august
![]()
Hvis du produserer nok hormoner av deg selv, er det ikke nødvendig med ekstra progesteron. fersk forsøk så blir man satt i "overgangsalder" og kroppen produserer ikke hormonene selv. Alt skjer via medisiner, derfor trenger man ekstra støtte av progesteron ved ferskforsøk ☺Heheså bra du har klart å vente
dette er også i Danmark. Bare undret meg at jeg ikke skulle ha progesteron gel som ved fersk forsøk. Men så stemmer det nok at jeg kun skulle ha den eggløsningssprøyten.
Jeg hadde et par dager i forrige uke der formen var topp og jeg ikke var kvalm, men fikk se et bankende hjerte like etterpåNei det høres dessverre ikke bra ut nei. Jeg er bekymret for idag er første dagen på 1 uke jeg ikke er kvalm. Men ingen blødning eller krampe. Håper det bare er kroppen som begynner venne seg til hormoner
Håper alt er bra. Hvor mange uker er du?Jeg hadde et par dager i forrige uke der formen var topp og jeg ikke var kvalm, men fikk se et bankende hjerte like etterpåOg kvalmen kom tilbake den! Så den kommer og går litt hos meg også, tror det er helt normalt. Men jeg ble også nervøs, så skjønner deg veldig godt!
alt står nok helt sikkert bra til!
Er 8+5 i dagHåper alt er bra. Hvor mange uker er du?
8+2 idagEr 8+5 i dagenn du?
Er 8+2 idagEr 8+5 i dagenn du?
Hvis du produserer nok hormoner av deg selv, er det ikke nødvendig med ekstra progesteron. fersk forsøk så blir man satt i "overgangsalder" og kroppen produserer ikke hormonene selv. Alt skjer via medisiner, derfor trenger man ekstra støtte av progesteron ved ferskforsøk ☺
Har du hatt innsetting? ☺
Lykke tilSå er det innsett dagde skulle ringe i løpet av formiddagen for å si om det har overlevd opptining. Veldig spennende!