juni 2016

Jeg testet med digital nå og den slår ut på 1-2 uker... Pluss at jeg fikk svar på blodprøven nå, som har steget fra 18 på fredag til 45 igår. Vet jo at dette er veldig lavt... Ny blodprøve onsdag for å se om den stiger ytterligere. Dagene er utrolig lange:/

Jeg testet med digital nå og den slår ut på 1-2 uker... Pluss at jeg fikk svar på blodprøven nå, som har steget fra 18 på fredag til 45 igår. Vet jo at dette er veldig lavt... Ny blodprøve onsdag for å se om den stiger ytterligere. Dagene er utrolig lange:/
Det er nesten som egget har brukt tid på å finne en god plass og feste seg. Blødningen du hadde var iallefall ikke sa. Veldig spent på dine vegne. Men det virker som du er gravid.

Oi, det virker jo veldig lovende, da!! Ja, laaange dager før vi får endelig svar.

Det er nesten som egget har brukt tid på å finne en god plass og feste seg. Blødningen du hadde var iallefall ikke sa. Veldig spent på dine vegne. Men det virker som du er gravid.
Ja er lov å håpe ihvertfall at det er det som har skjedd:) sa var det nok ikke, da hadde testene blitt svakere nå siden det var så tidlig. Mest sannsynlig er jeg gravid, men om graviditeten sitter som den skal, om det er fosteranlegg der, og om det er utenfor livmor, gjenstår å se. De virker ikke videre positiv på st Olavs ihvertfall, så hadde vært fantastisk å motbevise de:)

Jeg skjønner meg ikke på kroppen min... Testen idag er nok kanskje litt svakere, men ikke svak nok til at jeg har mistet så tidlig, når første positive test var for nesten en uke siden. Blødd har jeg ikke gjort på tre dager, synes det er rart at HCG ikke går ut av kroppen min snart.
ImageUploadedByBV Forum1467797129.661837.jpg

Hei, har offisiell testdag i morgen. Har testet positivt i 3 dager nå. Hadde en liten blødning i går, men streken på testen ble sterkere i dag enn i går, så satser på at det ikke gjorde noe? Kan det være festeblødning så seint?

Hei, har offisiell testdag i morgen. Har testet positivt i 3 dager nå. Hadde en liten blødning i går, men streken på testen ble sterkere i dag enn i går, så satser på at det ikke gjorde noe? Kan det være festeblødning så seint?
Gratulerer:) tviler på at det er festeblødning så sent, mange blør litt i starten av svangerskapet uten at det trenger å være noe galt:) så fortsett testingen for å se at strekene blir sterkere:) lykke til med spiren:)

Gratulerer :-)

Ett spm til dere som setter inn fryseforsøk i naturlig cyclus. Tok dere noe annet enn eggløsningssprøyte?

Ett spm til dere som setter inn fryseforsøk i naturlig cyclus. Tok dere noe annet enn eggløsningssprøyte?
Jeg har hatt både styrt og naturlige sykluser i fryseforsøk. Da jeg hadde forsøk i Norge, ble det alltid med hormoner pga innsettingen ikke skulle kræsje med helg.

Dette forsøket er gjort i Danmark, og da tok jeg kun eggløsningssprøyten av hormoner.

Har testdag i morgen. Veldig spent. Har faktisk ikke testet denne gangen, og jeg som er den testetøsa

Gratulerer:) tviler på at det er festeblødning så sent, mange blør litt i starten av svangerskapet uten at det trenger å være noe galt:) så fortsett testingen for å se at strekene blir sterkere:) lykke til med spiren:)
Takk for det, men i dag ble streken svakere, så da ender det nok negativt De skal ringe fra klinikken i dag og da vil jeg be om å få ta blodprøver.

Back
Topp