Når fikk du første blødning da?Jeg har hatt små blødninger i 16 dager med murringer nå og da. Mer spotting igrunn. Men fredag som var , dro jeg litt tidligere enn klinikken ville til ul. Og der kunne jeg se og høre hjerteslag. Da var jeg 6+1 .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når fikk du første blødning da?Jeg har hatt små blødninger i 16 dager med murringer nå og da. Mer spotting igrunn. Men fredag som var , dro jeg litt tidligere enn klinikken ville til ul. Og der kunne jeg se og høre hjerteslag. Da var jeg 6+1 .
Tirsdag 14.06. Dagen før offisiel testdagNår fikk du første blødning da?
Så bra at du ble gravid, da! Jeg har aldri tatt test når jeg har fått blødning (SH mente det er unødvendig), men kan jo kanskje være lurt å ta en test uansett..Tirsdag 14.06. Dagen før offisiel testdag
Jeg greide ikke vente så lengeSå bra at du ble gravid, da! Jeg har aldri tatt test når jeg har fått blødning (SH mente det er unødvendig), men kan jo kanskje være lurt å ta en test uansett..
Du må jo være gravid?? Eller?? Hmm, venter i spenning på svaret mandag. Hvor mange dager blødde du?Jeg skjønner virkelig ingenting... Kan HCG stige etter tidlig sa? Testet blenda på tirsdag, begynte å blø tirsdagskveld, testet svakt positivt onsdag, sterkere positivt igår, inkludert clear blue, og enda sterkere imorges. Men jeg har blødd kraftig, typ klumper og sterk mensen. Var hos legen for å ta blodprøve da, der jeg får svar på mandag. Hva skjer med kroppen min?
Jeg har mine tvil altså, men syns alt er så merkelig.. Vi får se hva morgendagens test viser... Blødde i ca tre dager, tredje dagen idag, og nå er det nesten ingenting, bare små mengder ferskt blod når jeg tørker meg. Men igår var det en heftig blødning da:/Du må jo være gravid?? Eller?? Hmm, venter i spenning på svaret mandag. Hvor mange dager blødde du?
Jeg har mine tvil altså, men syns alt er så merkelig.. Vi får se hva morgendagens test viser... Blødde i ca tre dager, tredje dagen idag, og nå er det nesten ingenting, bare små mengder ferskt blod når jeg tørker meg. Men igår var det en heftig blødning da:/
Så utrolig fint å høre den fantastiske historien dinHei.
Jeg er fra innsett i mai![]()
Jeg ble gravid via ISCI. I uke 6+6 begynte jeg å blø. Og blødde i flere dager etter. Mørkt og rødt. Trodde jeg hadde mistet, men ultralyd viste et flott bankende hjerte. Jeg blødde fra skjeden og opp mot livmormunnen. Uten helt å vite hvorfor. Men jeg er fortsatt gravid, kan være håp for deg også![]()
Jeg tok en test i dag bare for å være 110 % sikker på at jeg ikke er gravid før jeg evt. tar et glass vin i kveld. Den ble positiv med en gang, så jeg skjønner ingenting jeg heller. Nå venter jeg til tirsdag som er den dagen de har satt anbefalt testdag. Hvis den fortsatt er positiv da får jeg høre hva de sier. Jeg tror IKKE jeg er gravid (har jo hatt blødninger noen dager nå), men EL-sprøyten må jo være ute av kroppen nå?Så utrolig fint å høre den fantastiske historien dinhurra for at det gikk fint
Jeg har blødd mørkt og rødt med koagler, så er nok stygt redd for at det er en tidlig sa. Hvis ikke blir jeg overrasket, er bare så forundret over at HCG ikke går ned når jeg har blødd i tre dager og det er såpass tidlig. Men får vel svaret om noen dager, må bare smøre meg med tålmodighet
![]()
Jeg tok en test i dag bare for å være 110 % sikker på at jeg ikke er gravid før jeg evt. tar et glass vin i kveld. Den ble positiv med en gang, så jeg skjønner ingenting jeg heller. Nå venter jeg til tirsdag som er den dagen de har satt anbefalt testdag. Hvis den fortsatt er positiv da får jeg høre hva de sier. Jeg tror IKKE jeg er gravid (har jo hatt blødninger noen dager nå), men EL-sprøyten må jo være ute av kroppen nå?
Så utrolig fint å høre den fantastiske historien dinhurra for at det gikk fint
Jeg har blødd mørkt og rødt med koagler, så er nok stygt redd for at det er en tidlig sa. Hvis ikke blir jeg overrasket, er bare så forundret over at HCG ikke går ned når jeg har blødd i tre dager og det er såpass tidlig. Men får vel svaret om noen dager, må bare smøre meg med tålmodighet
![]()
Så utrolig fint å høre den fantastiske historien dinhurra for at det gikk fint
![]()
Nei, man vet aldri. Har du forresten peiling på hvor mange dager etter SA eller kjemisk hcg henger igjen? Må jo bare prøve igjen tirsdag, men hvis det fortsatt er positiv da begynner jeg å lure.Eggløsningssprøyten er ute av kroppen. Ved sa henger hcgen igjen i noen dager. Kan også være tvillinger hvor du kun har mistet den ene. Man vet aldri.
Nei, man vet aldri. Har du forresten peiling på hvor mange dager etter SA eller kjemisk hcg henger igjen? Må jo bare prøve igjen tirsdag, men hvis det fortsatt er positiv da begynner jeg å lure.
Herlighet! Hva skjer med kroppene våre liksom... Henger ihvertfall ikke med her. Klarer du la vær å teste til tirsdag? Krysser fingrene for et mirakel hos deg altsåJeg tok en test i dag bare for å være 110 % sikker på at jeg ikke er gravid før jeg evt. tar et glass vin i kveld. Den ble positiv med en gang, så jeg skjønner ingenting jeg heller. Nå venter jeg til tirsdag som er den dagen de har satt anbefalt testdag. Hvis den fortsatt er positiv da får jeg høre hva de sier. Jeg tror IKKE jeg er gravid (har jo hatt blødninger noen dager nå), men EL-sprøyten må jo være ute av kroppen nå?
Kan være... Men da synes jeg det er rart at testene ikke er sterkere enn det de er, og at jeg testet blenda to dager før testdag? Ikke vet jeg... Men kroppen min henger ihvertfall ikke helt med her regner med testen imorgen gir meg de svarene jeg trengerKan ikke vært tvilling som du mistet da? HCG stiger jo ikke om du ikke er gravid lenger![]()
Har bare kjøpt to tester, så da tar jeg den siste tirsdag. Hadde nok vært mer ivrig på å teste hvis jeg trodde jeg var gravid, men tror dessverre ikke det.Herlighet! Hva skjer med kroppene våre liksom... Henger ihvertfall ikke med her. Klarer du la vær å teste til tirsdag? Krysser fingrene for et mirakel hos deg altså![]()
Aha, skjønner. Skulle ønske vi begge to kunne lykkes nå!Har bare kjøpt to tester, så da tar jeg den siste tirsdag. Hadde nok vært mer ivrig på å teste hvis jeg trodde jeg var gravid, men tror dessverre ikke det.