juni 2016

Jippi. Kjenner Tr er på vei :) kom bittelitt rosa på papiret i sta. Håper det kommer så dag en blir i morra. Og da kan jeg begynne på tabletter, og vi kan se frem mot fryseforsøk. Har 8 stk på frys etter forsøk i april hvor vi fikk total frys. Dette er 3 og siste forsøk i det offentlige.

Spennende måned vi straks entrer:):) Masse lykke til til dere som er i gang med stimulering eller venter på uttak/innsett:)

Her er Tr treig med å dukke opp (3 dager over) Typisk når man for en gang skyld vil den skal komme slik at man får begynt med stimuleringen:shifty: Men har litt ustabile sykluser pga pco, så håper den dukker opp innen et par dager :)

Da har jeg endelig begynt med Puregon. Første sprøyte i kveld :D Superspent på hvordan denne runden blir vs den første. Håper på færre bivirkninger!

Hvor stor dose går du på?
100 IE. Har du brukt det samme? Hvor stor dose i så fall? Jeg måtte til og med gå NED fra 100 IE Gonal-F sist forsøk, så jeg er litt spent på hva Puregon gjør med kroppen i forhold :P

Erfarer dere at symptomer på
Stimulering med sprøyter under eggmodning henger sammen med bra resultat på egg? Jeg mener: jeg hadde kjent lite i magen frem til mandag, som var første kontroll... resultatet var også nedslående: lite hadde skjedd. Fom mandag kjennes det ut som magen skal eksplodere, masse press og elsmerter. Har ny komtroll om to dager og håper så inderlig at det jeg kjenner nå betyr at det jobbes.

Hva erfarer dere ift sammenheng mellom symptomer og eggresultat?

Erfarer dere at symptomer på
Stimulering med sprøyter under eggmodning henger sammen med bra resultat på egg? Jeg mener: jeg hadde kjent lite i magen frem til mandag, som var første kontroll... resultatet var også nedslående: lite hadde skjedd. Fom mandag kjennes det ut som magen skal eksplodere, masse press og elsmerter. Har ny komtroll om to dager og håper så inderlig at det jeg kjenner nå betyr at det jobbes.

Hva erfarer dere ift sammenheng mellom symptomer og eggresultat?
Jeg har kjent press hver gang, har hatt forskjellig antall egg. Første forsøk på Menopur hadde jeg 6 egg ut - mye press, hadde en del små på siste av 2 ul. Økte Disen fra 175 til 225 fra ul en til ul 2. Andre forsøk på Gonal-F 7 egg ut, ikke så mange små men kjente fortsatt press men mindre enn på Menopur. Her var det en ul. Tredje forsøk på menpour 225 en ul mange egg fikk ut 14 stk. Kjente masse press, likt som første egentlig.

Jeg har kjent press hver gang, har hatt forskjellig antall egg. Første forsøk på Menopur hadde jeg 6 egg ut - mye press, hadde en del små på siste av 2 ul. Økte Disen fra 175 til 225 fra ul en til ul 2. Andre forsøk på Gonal-F 7 egg ut, ikke så mange små men kjente fortsatt press men mindre enn på Menopur. Her var det en ul. Tredje forsøk på menpour 225 en ul mange egg fikk ut 14 stk. Kjente masse press, likt som første egentlig.
Takk for svar! Hadde hatt lite respons på Menopur på 1. ul, sprøytedag 7, så er spent på neste som er på sprøytedag 10! Redd for å avbryte

Får oppdatere her også. Fikk ut 9 egg igår. Telefon idag om at 8 av 9 egg er befruktet. Aldri hatt så bra resultat. Ble glad nå merker jeg. Håper jeg får noen på frys. :) innsett imorgen
Så fantastisk :D :D Da satser vi på at du får hele fryseboksen full til eventuelle søskenforsøk :D

Noe jeg burde vite i forhold til uttaket i morgen? :) Kjenner jeg gruer meg litt nå, men gleder meg veldig til å få det overstått. Satser på at det er mange fine eggposer å hente ut❤️

Noe jeg burde vite i forhold til uttaket i morgen? :) Kjenner jeg gruer meg litt nå, men gleder meg veldig til å få det overstått. Satser på at det er mange fine eggposer å hente ut❤️
Jeg kjente nesten ingenting på den ene eggstokken, kjente det godt på den andre fordi de måtte klemme på magen og rote litt ekstra for å komme til. Så hvis du har eggstokker som ligger vanlig til (den ene min har alltid vært litt vanskelig å finne) så går nok dette helt fint. Synes det var helt overkommelig og det er fort gjort, lykke til :)

Lykke til i morgen! ❤ Det virker som flesteparten egentlig ikke kjenner så veldig mye under uttak. Jeg hadde masse eggposer og hadde sånn sett et ganske smertefullt uttak, men jeg synes egentlig ikke det var så galt. Det går så fort, og man er såpass likeglad av dopet man får, så for min del gikk det i alle fall veldig greit. Bare å puste med magen og prøve å slappe av :) Dette går bra!

Back
Topp