Jungel tema

jullè

Glad i forumet
Jeg har tengt å innrede barnerommet i jungel tema.
Lurer på om det er noen som har gjort det før og har bilder og vise,
eller som vet om noen sider der de selger jungel ting[;)]

jeg skal selv pusse opp rommet til storebror i det nye huset og ville selv ha dyr som tema.. Har du lest det kamille foreldre og barn bladet?? der hadde de en oppussings repotasje,var tre dyrehoder man kunne henge på veggen,i bamse stoff lissom.. kjempe stilig,er ikke sikker på hvor de selges.. mulig på sprell.no..

Vi skal tapetsere rommet hans og ha en stor elefant i egen tapet på den ene veggen,blir kjempe stilig..

ORIGINAL: Skrulletulla

jeg skal selv pusse opp rommet til storebror i det nye huset og ville selv ha dyr som tema.. Har du lest det kamille foreldre og barn bladet?? der hadde de en oppussings repotasje,var tre dyrehoder man kunne henge på veggen,i bamse stoff lissom.. kjempe stilig,er ikke sikker på hvor de selges.. mulig på sprell.no..

Vi skal tapetsere rommet hans og ha en stor elefant i egen tapet på den ene veggen,blir kjempe stilig..

Har ikke sett i det bladet. men tror jeg vet hva du mener [;)]
Å ha en stor elefant på den ene veggen hørtes kjempe tøfft ut. Vi skal også tapetsere [:D][:D][:D]

Gutten her i huset har jungelrom.

Vi har kjøpt mye på Ikea, han har et stort blad fra ikea som sengehimmel, og jungeldyr på sengetøy og gariner, grønn insektlamper og palmer og noen dyr som wall stickers, og en koseslange slynget rundt sengekanten løver som endeknotter på gardinstangen[:)]

Back
Topp