Junev's dagbok

Aldri morro når tr kommer på besøk. Håper hun forholder seg rolig og drar av gårde fort som fy. Håper det klaffer for dere neste gang.
 
ORIGINAL: Lykkelulla

Aldri morro når tr kommer på besøk. Håper hun forholder seg rolig og drar av gårde fort som fy. Håper det klaffer for dere neste gang.


nei er egntlig ikke det, håper jeg også [:)] takk for det [:D]
 
ORIGINAL: Joyleaf

Huff! Ikke bra!
Sender deg en kjempe stor god bedrings klem!!
Jeg er avhengig av varmeflaska mi når tanta er på besøk! Kanskje det funker for deg og!


Nei er ikke det.Tusen takk for det ja bruker det jeg og, men hjelper ikke stort lenger:/
 
Kjedelig når tanta ikke oppfører seg bra når hun er her.
Håper hun stikker like fort som hun kom!!!
God helg[:D]
 
ORIGINAL: babymama81

Kjedelig når tanta ikke oppfører seg bra når hun er her.
Håper hun stikker like fort som hun kom!!!
God helg[:D]


Ja vet, får håpe hun gør det.Tusen takk god helg til deg også [:D]
 
For en herlig lørdag altså, jeg og sambo har gått ned til sentrum og opp igjen med litt varer.Det var kjempe koselig [:)] huset er rent og ryddig og snart skal vi spise taco og se tv [:)]Kan jo ikke bli bedre!Denne helga skal vi bare kose oss nyte hverandre, og lade opp til en ny uke [:)]
 
smarte meg har jo klart og skade beinet i dag igjen, så typisk min flaks så blir det vel krykker å div igjen [:'(] så håper jeg våkner smertefri i morgen [:)]
 
Herlig herlig [:D][:D] i morgen er det ny hårfarge en blond for vil ikke ha noe annet, men åssen blond farge aner jeg ikke enda.Også blir det klipp [:D][:D] skal bli godt og få fresha opp hodet litt hihi [:)]Nå får jeg gå og finne ut hva vi skal ha til middag og skrive handle liste [;)] ha en fin kveld jenter!
 
Har koset oss med hjemmelagde burger i dag [:D] var kjempe godt altså!Og nå skal vi kose oss med brownie's[:D]Ha en fin fin lørdagskveld alle sammen [:)]
 
Da har steika stått en liten stund i ovnen, å det begynner å lukte utrolig godt her [:D]Ved siden av skal jeg ha soppstuing,gullerøtter,løk, hjemmelaget fløtesaus og litt andre grønnsaker[:D]Gleder meg virkelig til middag i dag altså!

Ha en nydelig søndag alle sammen [:)]
 
Da tar jeg kvelden snart så blir det frisøren i morgen [:)] skullejo egntlig fredag, men slik ble det ikke av diverse grunner.Skal bli godt og få fresha opp hodet altså hehe [:D]
Håper alle har hatt en fin helg, det har jeg [:)]
 
Back
Topp