Junev's dagbok

Håperpåskattnr1

Gift med forumet
Hei alle sammen[:)]

Tenkte jeg kunne lage meg en dagbok da.Tenkte å fortelle litt om meg selv da, bor i akershus sammen med min kjære samboer.Vi leier forløpig men om alt går etter planen, så eier vi snart[;)]Jeg og sambo har vært sammen i over 3 år, vi har jo vært igjennom det meste egntlig.Både på godt og vondt[:)]dere fleste vet ganske mye om meg så!
 
Nå blir jeg nysgjerrig, hva er hobbyen din?

Håper du for kost deg med hobbyen din snart.

Selv har jeg alt for mange hobbyer[:D]
 
ORIGINAL: Drømmeland

Nå blir jeg nysgjerrig, hva er hobbyen din?

Håper du for kost deg med hobbyen din snart.

Selv har jeg alt for mange hobbyer[:D]

,
 
Hei [:)]

da tenkte jeg skulle få oppdatert litt her igjen hehe, en stund siden det nå gitt[:-]tr har enda ikke kommet har ikm i dag, men hatt murringer og sykt ømme nipler i dag [:-]
 
Hei igjen[:D]

Ja tr har enda ikke kommet men har på følelsen at hun kommer altså.Fortsatt ømme nipler[:-]de er så vonde atte fytti helvette, unnskyld utrykket[8D]
 
Å herlighet nå er jeg happy altså [:D]
Vi har bestilt oss en sånn kaffemaskin greier, å nå har den kommet etter litt over 3 uker med venting [:)]Så nå blir det kaffe/iste date med sambo i kveld [;)]Vi har venta fælt mye på den maskina der altså hehe [8D]Ha en fortsatt fin dag alle sammen[:)]nå skal jeg gå og gjøre meg ferdig med rommet [;)]
 
Her var det mye borte fra dagboka...
Tatt noen test?
 
ORIGINAL: bonusmams

Her var det mye borte fra dagboka...
Tatt noen test?


Ja er litt borte hehe, driver og rydder opp litt her [;)] nei ikke tatt noen test enda, tenkte å prøve og holde meg litt til [:)] (hvis jeg klarer [8D])
 
Du er god som klarer å vente - jeg hadde garantert svidd av en test og ti for lenge siden[;)] Krysser fingrene for at du sitter med to saftige streker når du tester[:)]
 
ORIGINAL: FrkPedersen

Du er god som klarer å vente - jeg hadde garantert svidd av en test og ti for lenge siden[;)] Krysser fingrene for at du sitter med to saftige streker når du tester[:)]


Hehe ja er litt stolt egntlig hehe, men venter litt ekstra for orker ikke å bli så skuffa [:'(][:(] ja vi får håpe på det [;)]
 
ORIGINAL: *klona*

ORIGINAL: FrkPedersen

Du er god som klarer å vente - jeg hadde garantert svidd av en test og ti for lenge siden[;)] Krysser fingrene for at du sitter med to saftige streker når du tester[:)]


Hehe ja er litt stolt egntlig hehe, men venter litt ekstra for orker ikke å bli så skuffa [:'(][:(] ja vi får håpe på det [;)]


Lykke til.
for at tanta er på en laaaaaaaaaaaaang ferie
 
Håper tanta holder seg borte.
Veldig spennende....
Kos dere med ny kaffemaskin[:D]
Vi kjøpte rett etter jul. Veldig fornøyd.
 
ORIGINAL: Eier av en gutt

ORIGINAL: *klona*

ORIGINAL: FrkPedersen

Du er god som klarer å vente - jeg hadde garantert svidd av en test og ti for lenge siden[;)] Krysser fingrene for at du sitter med to saftige streker når du tester[:)]


Hehe ja er litt stolt egntlig hehe, men venter litt ekstra for orker ikke å bli så skuffa [:'(][:(] ja vi får håpe på det [;)]


Lykke til.
for at tanta er på en laaaaaaaaaaaaang ferie


Tusen takk [:)] ja vi får håpe håpe, håpet er jo ikke ute enda føre tanta kommer så.
 
ORIGINAL: babymama81

Håper tanta holder seg borte.
Veldig spennende....
Kos dere med ny kaffemaskin[:D]
Vi kjøpte rett etter jul. Veldig fornøyd.


Ja.Takk for det[:D]å så bra dere er fornøyd, tenker vi også blir fornøyde altså [;)]
 
Ingen tr i dag heller ihvertfall ikke enda men fortsatt kjempe ømme pupper og nipler og ingen murringer foreløpig hvertfall.men trur jeg får influensa eller blir forkjøla nå altså [:'(] Har begynt å bli litt snørrete, litt vondt/tørr i halsen blææ har ikke tid.
 
Herlig da begynner soverommet og ta form igjen [:D][:D]Så nå er det og gå løs på stua med og ommublere og rydde og vaske [;)]Det blir så bra til slutt, trur/håper jeg [:D] Tyder på at jeg begynner å bli bra altså, jipppi [:D][:D][:D]
 
Back
Topp