Junes Dagbok

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Endelig har har pillene begynt å virke,. en stund trodde jeg vi fremdeles sto på samme sted som vi gjorde førstegang, men nå skjer det ting, utrifra mine regninger kan jeg teste imorgen, men at det blir et positivt svar, det e rlitt vel mye å håpe på, men fikk jo beskjed om å teste føre jeg begynte på en ny kur, så får vel gjøre som jeg får beskjed om. Selv om det ikke går denne gangen så prøver vi igjen. og igjen og igjen, heeeeeeeeeeelt til en test blir positivt, idag da jeg så min kjære bære på niesen våres så jeg at han er som skapt for å bli far, det var et helt utrolig syn:D:D:D:D

18 februar = pergokur nr1
22 februar = pergokur ferdig
12 mars = Positiv EL test
22 mars = pergokur nr2
26 mars = pergokur ferdig
28 mars = TR, jippiiiiiiii

Fy f for noen smerter. Greit, jeg har ikke hatt TR på 10 måneder, men hallo, trenger det gjøre så vondt. Er vant med at jeg har det greit jeg da, små blødninger og ferdig etter fire dager, Greit, jeg har jo bare hatt det i 3 dager, men herregud å vondt og mye. skal det her skje hver gang håper jeg at den lille spiren sitter etter denne TR.

idag har det ikke skjedd stort. har vel egentlig lagt i sengen meste parten av dagen, sånn som igår, sto vel opp når kl var nærmere kvart på fire. jeg sov jo ikke frem til da, lå i sengen å se på tv mens min kjære så fotball i stuen. Han avlyste til og med besøke vi skulle få av svigers fordi han trodde trodde jeg adde alt for vondt. siden jeg ikke hadde stått opp. men jeg lå der jo litt lengre pga fotballen han så på, men er greit de ikke kom. har ikke vært helt oppegående.
Jeg er ikke en av de som blir hissige og sure for ingenting, men je gkan begynne å gråte av ting som f.eks hotel cæsar. det e rlitt vel på kanten da men:p vil kanskje heller det enn å kjefte på min kjære for ingenting. merker jeg har snudd døgnrytmen min godt med å ligge så lenge isengen. men skal opp tidlig imorgen iforhold til i dag:p skal på mte føre jobb. menmen, det går vel greit:p

22 mars = pergokur nr2
02 april = Tr ferdig

Dagene går så alt for fort syns jeg... å jeg tenker mere og mere eller, vi begge gjør vel det. samtidig som jeg er kjempe klar for barn gruer jeg meg skikkelig pga jobben, er full i kaos og stress der for tiden, alt for få personell, alt for mange ledige vakter, baksnakking og drit og helvette. er redd det blir for mye nr jeg blir gravid, å at ejg stresser for mye å ting skal gå galt. får bare håpe ting roer seg til den tiden, hvis ikke blir det lang pause fra jobb. gruer meg til tanken på å vøre vekke ett år, men de tåret går sikkert drit fort uansett:D

22 mars = pergokur nr2
26 april = pergokur nr3
30 april = pergokur ferdig

22 mars = pergokur nr2
26 april = pergokur nr3
7 mai = TR

ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!

22 mars = pergokur nr2
26 april = pergokur nr3
7 mai = TR
26 mai = pergokur nr 4
30 mai = pergokur ferdig
8 juni = TR

22 mars = pergokur nr2
26 april = pergokur nr3
7 mai = TR
26 mai = pergokur nr 4
30 mai = pergokur ferdig
8 juni = TR
13 juli = TR UTEN pergo

Selv om vi nå går inn i PP6 er jeg verdens lykkeligste jente for tiden. Min kjære og jeg har forlovet oss. Kan nesten ikke tro det e r sant. sitter å ser på ringen hele tiden og hans sin. Kan nesten ikke be om noe mer nå, eneste er en liten baby, men den kommer når den kommer. SKal bare kose emg med min kommende mann. Elsker deg så ufattelig mye nusse.

gratulerer med forlovelsen[:D]

Back
Topp