Fy f for noen smerter. Greit, jeg har ikke hatt TR på 10 måneder, men hallo, trenger det gjøre så vondt. Er vant med at jeg har det greit jeg da, små blødninger og ferdig etter fire dager, Greit, jeg har jo bare hatt det i 3 dager, men herregud å vondt og mye. skal det her skje hver gang håper jeg at den lille spiren sitter etter denne TR.
idag har det ikke skjedd stort. har vel egentlig lagt i sengen meste parten av dagen, sånn som igår, sto vel opp når kl var nærmere kvart på fire. jeg sov jo ikke frem til da, lå i sengen å se på tv mens min kjære så fotball i stuen. Han avlyste til og med besøke vi skulle få av svigers fordi han trodde trodde jeg adde alt for vondt. siden jeg ikke hadde stått opp. men jeg lå der jo litt lengre pga fotballen han så på, men er greit de ikke kom. har ikke vært helt oppegående.
Jeg er ikke en av de som blir hissige og sure for ingenting, men je gkan begynne å gråte av ting som f.eks hotel cæsar. det e rlitt vel på kanten da men:p vil kanskje heller det enn å kjefte på min kjære for ingenting. merker jeg har snudd døgnrytmen min godt med å ligge så lenge isengen. men skal opp tidlig imorgen iforhold til i dag:p skal på mte føre jobb. menmen, det går vel greit:p