Julius møter Andreas

Annic73

Gift med forumet

Så fine bilder av de sammen.... ser ikke ut som Julius helt forstår hva som skjer... Litt sånn: hvem er den lille der liksom??

herregud han er storebror allerede, han kommer sikkert til å bli en kjempe stolt og flink storebror etterhvert....

Så flotte bilder! Veldig artig å se, og tenk så artig de kommer til å ha det sammen! [:)][:D]

Åå, så søte da!! 10 mnd og storebror allerede, det er ikke dårlig!![:D] De kommer nok til å få masse glede av hverandre!![:)]

Kjempefine bilder[:)]

Herlighet så skjønt.. Herlige Julius og lille Andreas da, kan ikke huske at våre snusk noen gang har vært så små... *snufs* Du så forresten veldig bra ut Annic! :)

åååååå så nydelige!! de er så nydelige begge to at jeg fikk lyst til å komme å besøke dere!!!

godguttene[:)]

ORIGINAL: MammanTilAdrian

åååååå har du sett på noe sååååå søtt *tåre i øya*

Du er så heldig Annic

Heeerlig[:D][:D]

Åååå ble helt rørt jeg nå....

Så liiiiten han er...tenk så gøy de vil få det sammen etterhvert[:)]

Søte bilder [:)]
*rørt*

ORIGINAL: Juliansinmamma

Åå, så søte da!! 10 mnd og storebror allerede, det er ikke dårlig!![:D] De kommer nok til å få masse glede av hverandre!![:)]

ORIGINAL: Juliansinmamma

sign

ORIGINAL: Looney

Så fine bilder av de sammen.... ser ikke ut som Julius helt forstår hva som skjer... Litt sånn: hvem er den lille der liksom??

herregud han er storebror allerede, han kommer sikkert til å bli en kjempe stolt og flink storebror etterhvert....

ORIGINAL: MammaOkt

Åååå ble helt rørt jeg nå....

Så liiiiten han er...tenk så gøy de vil få det sammen etterhvert[:)]

ORIGINAL: Looney

sign. flotte gutter!

Back
Topp