Julijentenes nedtelling til OUL

unike

Elsker forumet
Julibarna2014
Tar utgangspunkt i dato for 18 fullgåtte uker siden jeg ikke har fått dato for OUL ennå.

Så midlertidig dato for OUL er 27. januar.

3 uker+ 1 dag igjen
 
Har inte fått tid än. Jag ringde for att boka tid hos fastlegen for å lämna de blodproverna man ska göra i vecka 12, men då hade hon inte tid förrän i vecka 14. Och då jag träffar henne då kommer vi boka tid for OUL. Men går nok bra :)

Men borde få UL runt 10 februari då.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Last edited:
6 uker ganske nøyaktig til OUL :eek:
Meeeen her sniktittet vi på kjønn i uke 15, så 3 uker igjen til vi skal det :D
 
Snakket med jordmor idag og hun mente det var omkring 4 uker til idag,, så da tipper jeg i slutten av februar en gang :)
 
Last edited:
Har fått time den 3. Mars.. :) Men det er så lenge til... :( da er jeg 19+0
 
6 feb. 4 uker og 4 dager igjen. 18+3 da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har time 10. Februar, da er jeg akkurat begynt på uke 20 :)
 
Ca 4 uker, 5.februaR :) men skal sniktitte i uke 15, om en uke ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
10. februar på Ahus! :) Så 5 uker og 1 dag i dag! Da er jeg 18+5, tror jeg?
 
Skal 28.01. 16+3 (ble satt tilbake 6 dager på tidlig ul. Fastlegen bestilte oul før dette) :)

♥liten spire i magen med termin i juli 2014♥
 
Snakket medd sykehuset i stad. Er over en måned siden jeg var hos legen og de sendte henvisninga, men ikke hørt noe enda. De var litt treige med å sende ut, men ho så at jeg var satt opp rundt den 8.februar så da blir det nok i nærheten der. Tipper ikke jeg får time på søndag. Da vil jeg være ca 18+5 i følge det legen så på kontrollen, men 18 i følge mensterminen. Ble satt fram en uke på OUL med storebror regner med det blir litt fram i forhold til mensterminen nå også siden set allerede så sånn ut i starten av desember. Gleder meg til å få brevet:)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
2 uker+ 6 dager igjen
 
Jeg hadde egentlig time om to uker + noen dager, men mannen er bortreist med jobb over en lengre periode og nå må jeg vente heeeelt til 2 februar!! Føles som en evighet :p
 
28 januar :)
 
4. februar! :) Såååå 28 dager til! :D
 
Back
Topp