Juliette

Isthabeth

Forumet er livet
Hva skjer med deg? Jeg håper på en diskusjon i tråden om kjønn, eller i en av de andre, og alt du svarer er: Så spennende!

Kom igjen, riv på med noen argumenter og formuleringer som får oss til å falle av stolen i begeistring. 

FrittFram skrev:
Jeg får liksom lyst å klappe i hendene bare jeg leser nicket jeg :)

Som en liten sel

FrittFram skrev:
IsThaBeth skrev:
FrittFram skrev:
Jeg får liksom lyst å klappe i hendene bare jeg leser nicket jeg :)

Som en liten sel

Ja, jeg la meg virkelig i selen da jeg ga komplimentet jeg gjorde.

Men har du husket å ta på deg selen?

Hællemåne! Her er jeg utlogget i hele tre og talllt minutt eller noe slikt, også...hva skjer når denne babyverdenen åpenbarer seg for meg igjen! emoticon

Jeg er en liten luremus, vettu. Legger igjen et svar og lurer alle bollemusene her inne til å tro at jeg gir noe mer.

Nei, altså, jeg orket ikke. Eller rettere sagt hadde ingenting å komme med. Deilig å lese andre på et spennende tema, det gir mer:)

*føler seg oversett* emoticon

MammaOkt skrev:

Men du, du har vært her for lite. Har savnet deg her. Fint å se deg litt igjen:)

Skriver for å se (et eventuelt) svar

Juliette skrev:
Hællemåne! Her er jeg utlogget i hele tre og talllt minutt eller noe slikt, også...hva skjer når denne babyverdenen åpenbarer seg for meg igjen! emoticon

Jeg er en liten luremus, vettu. Legger igjen et svar og lurer alle bollemusene her inne til å tro at jeg gir noe mer.

Nei, altså, jeg orket ikke. Eller rettere sagt hadde ingenting å komme med. Deilig å lese andre på et spennende tema, det gir mer:)

Du er flink som lar det være opp til andre å diskutere, og bare lene deg tilbake og nyte. Jeg blir jo så engasjert at jeg klarer aldri å ti still. 

Ellers, mammaoktober har ingen grunn til å føle seg oversett. Hun kommer med meget gode og velformulerte svar i aktuelle tråd. 

Juliette skrev:
MammaOkt skrev:

Men du, du har vært her for lite. Har savnet deg her. Fint å se deg litt igjen:)

Desto mer burde dere verdsette meg og bøye dere i forumsstøvet! *snurt*
Hehe neida, takk takk - skal prøve å være litt mer aktiv fremover :)

FrittFram skrev:
Juliette skrev:

Hvis du lurer på det - så er vi noen bollemuser som kunne tenkt oss å bli kjent med en liten luremus. Vi vet bare ikke hvordan.
Skal du aldri få deg f.book? :D

dristig, dristig, du spurte rett ut. 

FrittFram skrev:
Juliette skrev:

Hvis du lurer på det - så er vi noen bollemuser som kunne tenkt oss å bli kjent med en liten luremus. Vi vet bare ikke hvordan.
Skal du aldri få deg f.book? :D

Veel...tror det snart er påkrevd - fb. Begynner å bli temmelig mye i omgivelsene mine/livet mitt (ifm jobb og fritid) som foregår der inne (info, avtaler osv). Og ja, det hadde vært stas å bli kjent med deg og dere emoticon - fb eller annet. Skal gi en lyd fra meg om jeg en vakker dag er på fb:)

FrittFram skrev:
MammaOkt skrev:
Juliette skrev:
MammaOkt skrev:

Desto mer burde dere verdsette meg og bøye dere i forumsstøvet! *snurt*
Hehe neida, takk takk - skal prøve å være litt mer aktiv fremover :)

:):):) Mammaokt - hei hei hei! Gud - som jeg har savnet deg.
En sjelden skatt - med kunnskap og snert. For deg jeg slipper en velkomstfjert.

Aaaah, den gjorde susen (velkomstfjerten altså)! :D

IsThaBeth skrev:

Ellers, mammaoktober har ingen grunn til å føle seg oversett. Hun kommer med meget gode og velformulerte svar i aktuelle tråd. 

<3 Hihi!

FrittFram skrev:
Juliette: Jeg venter tålmodig. Med deg i gruppa, oppgraderes vi fra juggel til juvel (samlet)

Takk for den! Men du som truer med å slette deg herfra. Hvordan tror du at du skal få beskjed hvis hun plutselig er å finne på FB?

Prøver dere å ta henne inn i varmen, for så å skvise meg ut? :(

FrittFram skrev:
Juliette: Jeg venter tålmodig. Med deg i gruppa, oppgraderes vi fra juggel til juvel (samlet)

He he. Du er en raus juvel. Dere er så fiiiine, altså! Jeg feirer dere snille damene med å fortære en boks med sjokoladeis (alt med måte)

©Smartass skrev:

Er det ikke ganske varmt der dere har kjøpt hus, da? Hvilket land var det? Afrika? Da er vi alle varme, og gjerne sammen, - der

Juliette skrev:
©Smartass skrev:

Er det ikke ganske varmt der dere har kjøpt hus, da? Hvilket land var det? Afrika? Da er vi alle varme, og gjerne sammen, - der

Nei, det var et helt annet land, kjære rival. Asia.

Back
Topp