Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hællemåne! Her er jeg utlogget i hele tre og talllt minutt eller noe slikt, også...hva skjer når denne babyverdenen åpenbarer seg for meg igjen!Juliette skrev:![]()
Jeg er en liten luremus, vettu. Legger igjen et svar og lurer alle bollemusene her inne til å tro at jeg gir noe mer.
Nei, altså, jeg orket ikke. Eller rettere sagt hadde ingenting å komme med. Deilig å lese andre på et spennende tema, det gir mer:)
Juliette skrev:*føler seg oversett*MammaOkt skrev:
Men du, du har vært her for lite. Har savnet deg her. Fint å se deg litt igjen:)
FrittFram skrev:Hællemåne! Her er jeg utlogget i hele tre og talllt minutt eller noe slikt, også...hva skjer når denne babyverdenen åpenbarer seg for meg igjen!Juliette skrev:![]()
Jeg er en liten luremus, vettu. Legger igjen et svar og lurer alle bollemusene her inne til å tro at jeg gir noe mer.
Nei, altså, jeg orket ikke. Eller rettere sagt hadde ingenting å komme med. Deilig å lese andre på et spennende tema, det gir mer:)
Hvis du lurer på det - så er vi noen bollemuser som kunne tenkt oss å bli kjent med en liten luremus. Vi vet bare ikke hvordan.
Skal du aldri få deg f.book? :D
FrittFram skrev:Hællemåne! Her er jeg utlogget i hele tre og talllt minutt eller noe slikt, også...hva skjer når denne babyverdenen åpenbarer seg for meg igjen!Juliette skrev:![]()
Hvis du lurer på det - så er vi noen bollemuser som kunne tenkt oss å bli kjent med en liten luremus. Vi vet bare ikke hvordan.
Skal du aldri få deg f.book? :D
- fb eller annet. Skal gi en lyd fra meg om jeg en vakker dag er på fb:)FrittFram skrev:MammaOkt skrev:Juliette skrev:*føler seg oversett*MammaOkt skrev:
Men du, du har vært her for lite. Har savnet deg her. Fint å se deg litt igjen:)
Desto mer burde dere verdsette meg og bøye dere i forumsstøvet! *snurt*
Hehe neida, takk takk - skal prøve å være litt mer aktiv fremover :)
:):):) Mammaokt - hei hei hei! Gud - som jeg har savnet deg.
En sjelden skatt - med kunnskap og snert. For deg jeg slipper en velkomstfjert.
Juliette skrev:Prøver dere å ta henne inn i varmen, for så å skvise meg ut? :(©Smartass skrev:
Er det ikke ganske varmt der dere har kjøpt hus, da? Hvilket land var det? Afrika? Da er vi alle varme, og gjerne sammen, - der