Julian - homofil??

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Hei

Jeg DIGGER navnet Julian om det skulle bli en gutt, klarer ikke finne noe annet guttenavn, da jeg er helt opphengt i det.

Samboeren derimot nekter på Julian, da han syntes det høres så homofilt ut, og at det er et jentenavn med en ekstra bokstav bare.

Ser ikke helt dette synspunktet, flere som syntes det høres homofilt ut?

Om vi ikke skulle finne noe annet guttenavn, noe jeg har vanskelig for å tro (siden hodet mitt har stoppet på det navnet og han ikke klarer finne noen navn). Ville det være råttent av meg å trumfe igjennom navnet??

Hei. Jeg venter tvillinger. Så vi har funnet 2 guttenavn og 2 jentenavn. Det ser ut som om det kommer en av hver. Men man kan jo ikke være sikker. hehe
Men vi står da med navnene
Zander
Julian.

Det er samboeren min som skal få velge. Selv brukte jeg litt tid til¨å bli vant til navnet Julian. Men nå synes jeg at det er kjempe fint. Besteforeldrene vil gjerne at han skal hete Julian, hvis det blir en gutt da.

Håper du tilslutt får viljen din[:D]

Jeg synes det er et kjempefint navn, jeg kunne tenkt meg det navnet men samboer liker det ikke.. også kjenner jeg ei som akkurat har fått barn og han heter Julian[:)]

jeg syns også Julian er ett fint navn[:)] vi var innpå det navnet også,men vi havnet tilslutt på Mathias da[:)]

Julian er ett nydelig navn med stil[:D] Sambo sa også at det hørtes homo ut[:@]

Virker som storsett mannfolka syntes det høres feminint ut[:(]

[:D]Min bestefar het Julian, og min bror har kalt sin sønn det. Hvis ikke skulle jeg ha hatt en Julian. Et flott navn som kan brukes på de fleste språk. Liker navn som er internasjonale jeg.

Det er da et fint navn. Skjønner ikke hvorfor mannfolka stresser så mye med at det er et feminint navn. Det er vel ikke det værste i verden om ens sønn blir homofil, eller er det bare meg?

nei syns julian er et nydelig navn jeg....[:)] jeg vil at gutten min skal hete jonas men eksen min sier at jeg er en homodyrker hvis jeg kaller han for d.. [:'(] men eg driter i ka han sier uansett.. han har jo sagt at han ikke vil ha noe med meg eller ungen å gjøre så da blir d jonas da[;)]

Jonas er helt klart et nydelig navn! Forelsket meg helt i det.[:)]

Back
Topp