julia09

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
vi har 2 små på samme alder, når er di født? mi er født 26 juli[:D][:D]

Hei! Så koselig!! Da er det flere som "henger i"[:)][:)]
Julia, som jenta mi heter, er født 2 august[:)][:)]
Går det bra med jenta di? Her er det rulling og åling som gjelder! Bare synd ålingen kun går baklengs - og bort fra alle lekene[8D]

ORIGINAL: Julia09

Hei! Så koselig!! Da er det flere som "henger i"[:)][:)]
Julia, som jenta mi heter, er født 2 august[:)][:)]
Går det bra med jenta di? Her er det rulling og åling som gjelder! Bare synd ålingen kun går baklengs - og bort fra alle lekene[8D]

ja var jo ikke planlagt at d skulle komme en til så fort, men men. går kjempe bra me hun, ho kryper på alle 4 d har hun gjort si ho var 6 mnd. å reiser seg opp å går når hun holder seg fast i bordet. så er ganske travelt i heimen her nå[;)][;)][;)]men fy søren for en herlig tid[;)][;)][;)][;)]

HJELP!! Hehe, nei så langt har ikke vi kommet, litt roligere her[:D][:D] Var ikke planlagt her heller - men man vet jo hvordan barn blir til, så et stort sjokk var det heller ikke! Blir fint med to tette, selv om det sikkert blir litt jobb[8|] Gruer du deg til fødsel da? siden det er så kort tid siden..
Jeg gruer meg ikke, men har jo ikke glemt smertene heller da... Blir spennende å se om denne blir lik den første[:)]

gruer meg ingenting, synst ikke d var så gale å føde. riene var værst så de gruer jeg meg til. fødselen min tok bare rett over 7 timer så neste tar vel bare 3,5. de sier jo neste fødsel går raskere en første.

Samme tanke her... Fra jeg kom på sykehuset tok det 3,5 timer, så var hun ute... Må vel dra til sykehuset litt tidligere denne gangen[;)]

Samme tanke her... Fra jeg kom på sykehuset tok det 3,5 timer, så var hun ute... Må vel dra til sykehuset litt tidligere denne gangen[;)]

jepp samme her fra førte ria min tok d 7 timer til hun var ute.
kor du komme fra?

Kommer fra nordland, men er bosatt på Hamar[:)][:)] enn du?

Kommer fra nordland, men er bosatt på Hamar[:)][:)] enn du?

e fra vestlande men bur i sandefjord

Back
Topp