Julia09

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Hvordan kan vi har samme termin og på min ticker står det 4+3 og på din 5 uker? Satt å funderte litt på det! hehehe

Lurer litt jeg også, for på min og hennes ticker står det 5 uker, men terminen min er flere dager før hennes..

hihi, jeg og, har jo termin 3 dager før deg, men er 4+6 og du er
5+0?? skjønner det ikke helt jeg[&:][8D]

Haha, og attpåtil så har du knotknoM færrest dager igjen[8D]

Har dette noe med sykluslengden å gjøre kanskje??? Hadde 32dagerssyklus når jeg lagde min ticker...

Inne og sniker [8D] Er det ikke sånn at man skal trekke fra 2 dager eller noe i den duren, fordi de regner annerledes i USA?

ORIGINAL: Kakken

Inne og sniker [8D] Er det ikke sånn at man skal trekke fra 2 dager eller noe i den duren, fordi de regner annerledes i USA?

Jeg får samme termin på kalkulatoren her på bv som på den tickeren..

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Jeg får samme termin på kalkulatoren her på bv som på den tickeren..

Okei [:)] Bare vet det er noen man må trekke fra, men jeg har ikke satt meg så inn i det enda. Hehe...

ORIGINAL: Julia09

Har dette noe med sykluslengden å gjøre kanskje??? Hadde 32dagerssyklus når jeg lagde min ticker...

Det kan være.. Jeg testa nå og tasta inn 32 dagers syklus og da ble terminen min den 19 istedet for 14..

Vil dette si at jeg har gjort feil?[&:]

ORIGINAL: Julia09

Vil dette si at jeg har gjort feil?[&:]

Nei tror ikke det, det er nok sånn siden du hadde 32 dagers syklus.. Jeg fikk termin 5 dager senere ved 32 dagers syklus enn ve 27 dagers syklus..

jeg måtte trekke fra 2 dager for at det skulle bli riktig[:D]

Nei vet dere, det er nok min ticker som er feil! På bv står det at jeg bare er 4+3... For en nedtur!![8D]

Æsj, så kjedelig[:'(]

Om dere ser på min ticker, står det at jeg har termin 31. mars. Min egentlige termin er 2. april, men jeg synes det er viktigst at antall uker på vei er viktigst, derfor ble det på denne måten for min del...

Jeg trakk fra 2 dager på terminen. Altså skrev jeg 17 april istedet for 19 april. For i USA så regner de svangerskap som 40 uker istedet for 40+2 som vi gjør her i norgen[:)]

Back
Topp