Julia09

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Jeg tror jeg husker deg fra fs. For tror at snuppene våre er født samme dag? 02 august 09?

Og forresten: velkommen inn til oss og gratulerer med spire i magen[:)]

Jaaah[:)] Jeg husker deg også!! Så morsomt at vi er på samme forum! Når er din nye termin?? Hadde jo vært veldig morsomt om vi fikk på samme dag nå også[:)] Var det ei jente du hadde? *glemsk*

ORIGINAL: Julia09

Jaaah[:)] Jeg husker deg også!! Så morsomt at vi er på samme forum! Når er din nye termin?? Hadde jo vært veldig morsomt om vi fikk på samme dag nå også[:)] Var det ei jente du hadde? *glemsk*

Så gøy[:D][:D]
Har termin 19 april. Du da?? Hadde vært gøy om i fikk på samme dag igjen ja...hehe.
Når hadde du termin forrige gang da?

ORIGINAL: knotiknoM

Har termin 19 april. Du da?? Hadde vært gøy om i fikk på samme dag igjen ja...hehe.

Haha... HERLIG!!! Mensterminen min er 19[8D][8D] Men tror nesten jeg blir flytta, for jeg testa jo så sterkt positivt 3 dager før ikm... men vi får se!! Nei, nå må jeg le!!! Samme dag igjen[:)][:)]

Forrige gang var termin 5. august! Du da?

ORIGINAL: knotiknoM

Haha... HERLIG!!! Mensterminen min er 19[8D][8D] Men tror nesten jeg blir flytta, for jeg testa jo så sterkt positivt 3 dager før ikm... men vi får se!! Nei, nå må jeg le!!! Samme dag igjen[:)][:)]

Forrige gang var termin 5. august! Du da?

Hahaha....så gøy!! Mensterminen min er vel 15 april tror jeg. Men har sjekka med el tester så tror termin blir 18-20 april.
Testa positivt 3+1 jeg[:-]

Forrihge termin var 22 august[;)]

hjelpes, da fødte du tidlig da!!! [:D]

Blir spennende å se hvordan dette blir!! Kanskje blir det et til sett med dato-søsken??[:D][:D][:D]

Logg inn
melding << Gamle emner Nyeste emner >>
Julia09 - 08.08.2010 22:26:12

hjelpes, da fødte du tidlig da!!! [:D]

Blir spennende å se hvordan dette blir!! Kanskje blir det et til sett med dato-søsken??[:D][:D][:D]

Ja, fødte når jeg var 37+2.
Kjempe moro at vi har termin nesten samtidig da....hehe:)

Back
Topp