Juli!!!

Prøve å ta livet med ro slik at babyen ikke kommer før tidligst 18.juli. Har termin 29. og sykehuset som er nærmest er stengt frem til den 18. Satser på at det går bra,men er litt nervøs uansett!
 
1. Besøke foreldrene mine (2t unna) i helga :)
2. Hente den nye bilen vår(1t unna) på tirsdag
3. Føde(termin 10 juli)
4. Babykos
5. Barselbesøk
6. Besøke foreldre og svigers(juli-august)

Så håper bare lillemor kommer rundt termin :)
 
Da er du heldig,jeg føler jeg har gått gravid i over et år:p

Planen er å gå mest mulig fint vær så ungene kan bade å kose seg med mamma som knappt kan gå:p
Fortsette redebygging og nyte sommeren
Føde,og håpe alt går bra❤️

Jeg har gått gravid i over ett år!
Siden juni fjor..
 
Jeg har gått gravid i over ett år!
Siden juni fjor..

Ja,husker du mistet og måtte gjennom det samme som meg.Mistet når jeg var rett over 3 mnd på vei
Mistet i feb 15 jeg da,men var ikke i form igjen før august,og ble gravid i oktober.Klar til å ble ferdig
 
Ja,husker du mistet og måtte gjennom det samme som meg.Mistet når jeg var rett over 3 mnd på vei
Mistet i feb 15 jeg da,men var ikke i form igjen før august,og ble gravid i oktober.Klar til å ble ferdig

Ja, da har man også gått gravid i lang tid. Skal ha en god pause nå :)
 
Planen er å ha en deilig ferie med mannen her hjemme. Vi reiser alltid til hans familie og min slekt langt unna så fort vi får ferie, så nå skal vi nyte noen uker hjemme og i nærområdet ❤️ og etterhvert får vi antagelig hilse på mini (termin 29.7) og kosemose med han.
 
Vente på at gutten kommer med storken på tirsdag.
Så håper jeg at rehabiliteringen går hurtig og greit uten alt for mye smerter.

I august må jeg starte på skolen igjen og mannen min vil passe gutten i 40 uker + 10 uker ferie. Så planene er klare.
 
Back
Topp