Juli

Ææææææ :-D kom på i sta at jeg har bare tolv og en halv uke igjen! Det er jo snart! Syns ukene flyr så fort, og klarer fortsatt ikke helt tro på at det er en liten en inne i magen enda nå er jo magen virkelig en gravidmage! :-P

Ææææææ :-D kom på i sta at jeg har bare tolv og en halv uke igjen! Det er jo snart! Syns ukene flyr så fort, og klarer fortsatt ikke helt tro på at det er en liten en inne i magen enda nå er jo magen virkelig en gravidmage! :p
Ja, fy som tiden flyr! Nå er jeg glad for at jeg har vært en smule "nazi" på å få ting i orden!:-P Gikk plutselig opp for meg her om dagen at den lille som erinne i magen og sparker, det er jo faktisk en sprell levende baby som vil ut etterhvert!:D Har liksom ikke heeelt sunket inn at han kommer på utsiden til oss på nyåret, hihi:D

Det er helt ellevilt! Jeg drømte i natt at jeg fødte lillejenta hjemme, det føltes så virkelig❤️ Husker jeg stresset veldig fordi jeg ikke har vasket klærne hennes enda:p Føler at det er på tide å begynne å få ting i orden nå:-)

Det er helt ellevilt! Jeg drømte i natt at jeg fødte lillejenta hjemme, det føltes så virkelig❤️ Husker jeg stresset veldig fordi jeg ikke har vasket klærne hennes enda:p Føler at det er på tide å begynne å få ting i orden nå:)
Såpass!:p Har tenkt at jeg burde se over alle klærne en dag jeg og, så jeg får litt oversikt over hva vi egentlig har!:p Og så må jeg mase på svigermor igjen, slik at jeg får hentesettet hit snart.. ;)

Det er helt ellevilt! Jeg drømte i natt at jeg fødte lillejenta hjemme, det føltes så virkelig❤️ Husker jeg stresset veldig fordi jeg ikke har vasket klærne hennes enda:p Føler at det er på tide å begynne å få ting i orden nå:-)

Jeg er 29 uker i dag.
I slutten av uke 29 ble min bror født.
Man rekker vaske klærene likevel. Baby ligger på sykehuset en god stund...
(hjemme vil jeg dog ikke anbefale å føde på dette tidspunkt, baby trenger lege, og kuvøse ;-))

Men ja. Jeg har ikke begynt å se på hva vi mangler av klær og bleier enda! Vi har ikke snakket om navn, har ikke vogn, bestemt om vi skal ha ny bilstol (men vi har den gamle da. Det er bare at den er 7 år gammel, for den ble kjøpt til eldstemann. De skal jo helst ikke bli mer enn ca 8 år pga at plasten blir sprø)

Dette begynner å stresse meg!

Back
Topp