Juli nærmer seg:)

DollyDucK90

Blir kjent med forumet
noen som merker att kroppen gjør seg klar for fødsel, eller at kroppen/formen har endret seg?
Er 36+4 i dag, og kjenner at de siste to dagene har det skjedd litt. Magen har blitt betydeli større, mye nedpress når jeg går, fortere svimmell og tungpustet. Har noen vonde kynnere av og til, og har hatt noen skikkeli tak i korsyggen. Kjenner kroppen ikke slapper så godt av, selv om hode vil og jeg prøver:)
Spennende og høre hvordan dere har det:)
 
38+1, har hatt nedpress når jeg går og at jeg må tisse hver gang jeg reiser meg siden uke 36 ca. Mulig bekkenløsning på gang her nå, går som ei and :hilarious: har sikkert kynnere også, kjenner at magen blir stram men ikke noe mer :) trodde at frøkna sank for ca ei uke siden for ble lettere å puste da og fikk en litt annen form på magen, men nå har a enten vokst så det er skikkelig dårlig med plass eller at jeg tok feil. Så like anpusten for hver lille ting :confused: og ikke minst umulig å sove behagelig om natta nå, tar det som forberedelse :woot:
Stormskritt til juli :smiley-bounce022
 
38+1, har hatt nedpress når jeg går og at jeg må tisse hver gang jeg reiser meg siden uke 36 ca. Mulig bekkenløsning på gang her nå, går som ei and :hilarious: har sikkert kynnere også, kjenner at magen blir stram men ikke noe mer :) trodde at frøkna sank for ca ei uke siden for ble lettere å puste da og fikk en litt annen form på magen, men nå har a enten vokst så det er skikkelig dårlig med plass eller at jeg tok feil. Så like anpusten for hver lille ting :confused: og ikke minst umulig å sove behagelig om natta nå, tar det som forberedelse :woot:
Stormskritt til juli :smiley-bounce022


Av og til vurderer jeg kateter, ellers må jeg flytte inn på badet:hilarious: skjønner hvordan du har det :hilarious:
 
Er 38+5 i dag. Magen er sunket (lettere og puste og mer sultfølelse) og baby ligger godt plassert med hodet ned. Var nettopp på jordmorkontroll og hun sa at jeg var fødeklar -babyen lå langt nede i bekkenet :rolleyes: Har hatt endel stikkinger i lyskene siste dager og løs mage, men ellers kjent lite til kynnere og andre «forvarsler». Er trøtt for tiden og merker mer behov for å være alene. Svært spent på hva som skjer videre nå, synes det nærmer seg med stormskritt:eek:
 
Jeg er 39+3 og har fått beskjed på kontroll i uke 38 om at alt er klart for fødsel. Har hatt noen kvelder siste uka hvor det har begynt med rier, men så stoppet opp igjen. Kjenner at det stikker/rasper i lysken/underlivet med jevne mellomrom. Kynnere kommer med en gang jeg slapper av. Håper ventetiden snart er over nå, blir litt utålmodig sånn på slutten..
 
Merker ingenting enda, men er bare 36+5. Selv om han ligger med hodet ned, så ligger han høyt oppe og hodet er ikke i nærheten av festet.
Håper i allefall at magen synker i løpet av den kommende uken. Ellers kan han godt vente med å komme til jeg er 38+3 og litt utover, sånn med tanke på når vi har barnepass til storesøster. Vil jo helst at mannen skal kunne være med meg på føden :)
 
Jeg har termin på tirsdag, og har født en gang før, men vet likevel ikke hvilke tegn jeg skal se etter :p

Magen er lav, hodet ligger godt nedi bekkenet. Noen dager er det mye kynnere, andre dager nesten ikke noe.
Har vært ekstra trøtt de siste ukene (sikkert litt fordi jeg endelig kunne gi fra meg jobben/ikke tenke mer på den), og har hatt veldig varierende mage. Litt kvalm hver dag.
Kjenner en del stikking, men tror han blir født etter termin. :)
 
Jeg har termin på tirsdag, og har født en gang før, men vet likevel ikke hvilke tegn jeg skal se etter :p

Magen er lav, hodet ligger godt nedi bekkenet. Noen dager er det mye kynnere, andre dager nesten ikke noe.
Har vært ekstra trøtt de siste ukene (sikkert litt fordi jeg endelig kunne gi fra meg jobben/ikke tenke mer på den), og har hatt veldig varierende mage. Litt kvalm hver dag.
Kjenner en del stikking, men tror han blir født etter termin. :)
Nå beskrev du formen min :D jeg har termin om 10 dager.
 
Back
Topp