Juli måned

Oi :eek: blir du satt igang om hun ikke melder sin ankomst snart eller?
Veldig spennende når det er så langt uti da [emoji813]red
Går bare å venter på at noe skal skje, så er spennende :) har time på sykehuset til trivselskontroll til torsdag. Da har det gått en uke siden termin. Så da tar vi det derfra om det ikke har skjedd noe før. Vet ikke helt hva rettningslinjene er, er så mye forskjellig jeg hører om. At man ikke skal gå over 7 dager. Og noen sier 10 dager. Hmmm

12 dager igjen :) Håper baby holder seg i magen til nærme termin, for nå er min eldste hos faren, og min familir vekkreist :p

Blir noen spennende dager/uker!

11 dager igjen tåler noen dager til... Skulle bare ønske at forkjølelsen og urolig ben slapp taket snart

Har jo strengt tatt tidlig augusttermin.. Meeen, er veldig sikker nå på at han kommer i juli (siden han ikke kom tidligere, heldigvis..).

Så. Får bare se.

Ja tenk at juli allerede er her!!![emoji16] Det syns jeg er litt rart... Blir gøy å følge med på julibabyene som snart kommer som perler på en snor [emoji169] 9 dager til termin, og litt sånn *vilhababyutmenikkeheltklarforfødsel* her da [emoji6]

Oi, såpass ja :)
Da ønsker jeg deg masse lykke til :Heartred Tenk det da snaart bebi i armene :happy:
Ja det er ikke lenge til nå! Vi har ikke offentliggjort datoen, bare sagt at det blir ks, så nå sitter vi på middag hos svigers og jeg kløøøør på hjernen med alt jeg heller burde fått gjort hjemme:hilarious: Sambo lider plutselig også av akutt nesting og satt på vaskemaskinen og panikkmonterte paviljongen på verandaen før vi dro:D

24 dager til termin ☺️ Ingen forhåpninger om at noe skjer før termin :) Men min termin er noen dager før UL-termin og h*n må gjerne melde sin ankomst da:p Merker jeg begynner å gå inn i en "føler meg gigantisk og vil helst ikke vise meg så mye utenfor huset" - periode... Har litt lyst å bli ferdig med graviditet, fødsel og få hilse på lille i magen, samtidig som jeg vil nyyyte de siste ukene med to ganske store og selvstendige gutter før det kommer en ny sjef igjen ;)

20 dager til termin her, og han kan egentlig komme - sprinkelsenga gjorde jeg klar i går, og mannen monterte vogga (hentet tidligere i uken hos svoger) tidligere i dag
Huset er litt "bomba", men bekkenet mitt krangler for mye til at jeg får gjort så veldig mye med det -heldigvis tar mannen ansvar der også:)

Haha, tror jammen jeg skal prøve litt kjærring råd jeg å laughing6.
Måtte de resterende dagene gå fort :happy:
Lykke til :love2
Ja nå er tiden kommet for å VIRKELIG håpe at det ikke er så lenge igjenn :) håper bare gubben er like gira på å få en ende på dette som jeg er :D

Ja, endelig.er juli her! :happy093 Eg har ikkje termin før i slutten av månaden, 26. juli. Så reknar med at me må venta litt til på lillesøster. Men det kan jo sjølvsagt skje noko før, så desse siste vekene fram mot termin blir spennande! :love017

17 dager til termin. Syns godt han kan komme snart, men satser på neste helg.
Har fått beskjed om at jeg ikke skal gå over, da vil de heller sette i gang. Så trøster meg litt med max 17 dager, selv om det er en del av meg som overhodet ikke er klar for en ny fødsel :wideyed:

10 dager til UL-termin og bare 8 til "min termin", men jeg er ikke klar! Trenger litt mer tid til alt jeg vil ha klart hjemme kjenner jeg, og har ikke fått slappa helt av ennå. Trenger å forberede meg mentalt også..

6 dager over termin her nå, så da blir det i alle fall julibaby. Overtidskontroll på sykehuset på tirsdsg, blir spennende å se om man blir satt i gang eller om jeg må venre lenger :nailbiting: Om ikke baby kommer av seg selv før da, slimproppen begynte å gå i deler på fredag, så nå er det i det minste modning på gang :)

40+0 i dag! Ergo 2 dager til termin og ingen hast! Dette er veldig rart:hilarious:

Back
Topp