Juli måned

Lillejulispire2017

Glad i forumet
Daa var endelig juli måned her :) meget etterlengtet for min del!

Noen har allerede fått sine skatter i armene - gratulerer så mye til dere :Heartred:Heartblue
Håper alt står bra til med dere!

Meen så har vi jo oss som går og ser ut som noen pingviner enda :glasses9 Hoooi, snakk om tålmodighetsprøve! Meen vi nærmer oss sakte men sikkert til vår termindato :love2

Jeg har igjen 14dager :Heartred (håper hun kan komme litt før :angelic:) hvor mange dager/uker har dere igjen flotte gravide? :happy:
Og husk : den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

2 dager igjen til termin. Fått sommerforkjølelse og kjempevondt av alle stillinger plutselig. Sitte er verst! Babyen presser oppe og nede, føler jeg ikke får puste når jeg sitter.
Nå må det skje noe snart.

20 dager igjenn.... så ikveld når vi endelig er hjemme av ferie starter prosessen med å gjøre hva som gjøres kan for å få han ut:joyful::hilarious:

Ja ser man det! Endelig juli[emoji7]
Her er det 11 dager igjen til termin! [emoji2]

Jeg har 23 dager igjen[emoji4] Men hun kan godt komme over tida! [emoji23]

Vi blir satt igang om 16 dager, men kan gjerne komme av seg selv tidligere fordi ja.. [emoji28]
Gledes! [emoji173]️

25 dager[emoji175] jeg har det virkelig ikke travelt med å få henne ut enda, men har begynt å bli utrolig sliten. 1 dag igjen på jobb, så er det permisjon. Det skal bli ufattelig godt

Jeg har termin i dag faktisk, men har fortsatt ikke fått babyen min. Kjenner at kroppen jobber godt nå med å forberede seg, men lillegutt kommer nok noen dager etter termin[emoji1405][emoji170]

Jeg har termin i dag faktisk, men har fortsatt ikke fått babyen min. Kjenner at kroppen jobber godt nå med å forberede seg, men lillegutt kommer nok noen dager etter termin[emoji1405][emoji170]

Ååh spennende da :happy: hadde vært moro om bebis kom på termin da :)
Er utrolig hvordan kroppen jobber mot slutten av svangerskapet :) lykke til :Heartblue

2 dager igjen til termin. Fått sommerforkjølelse og kjempevondt av alle stillinger plutselig. Sitte er verst! Babyen presser oppe og nede, føler jeg ikke får puste når jeg sitter.
Nå må det skje noe snart.

Spennende da :)
Ååh, det var jo ikke noe særlig da :yuck: god bedring, håpe det slipper snart da :Heartred

Sånn er det her å, ingen ligge eller sitte stillinger som er noe behagelig lenger :shifty: men, sånn er det..

Lykke til videre :love2

Back
Topp