Juli-jentenes positive graviditetstester

pineapple

Elsker forumet
Hei! kan vi ikke prøve å samle alle våre positive graviditetstester gjennom en tråd? Alltid like gøy å se :)

Her er mine tester:

Klarer ikke legge ut....[:@]
Får beskjed om at oppløsningen på bildet er for høy, noen som har peiling på hvordan jeg endrer dette?

ååh, finefine testene [:)]

Her er min [:D]

Gleden av å se denne skriften var helt ubeskrivelig!! [:D]

*reserverer en plass her til jeg får tatt bilde av mine tester* [:)]

thanx!! Ja, turte ikke helt å se på den til å begynne med - så gikk og vandret litt rundt i huset før jeg gikk tilbake og plukket den opp!! [;)]

Da er jeg endelig 4 uker på vei!
Som mange sikkert har skjønt har jeg testet helt siden forrige helg(6 dager før IKM)!
Tenkte jeg skulle legge alle testen sammen!!

Litt morsomt å se hvor sterk den har blitt for hver dag!!

åå nå ble jeg misunnelig på deg pineapple som har så fine "graderte" testbilder! jaja, det viktigste var å få bilde av streken da [:D]

Jeg har ingen testbilder men gleder meg over å se andre sine :) GRATULERER ALLE SAMMEN

Her er mine to. Da er jeg henholdsvis 3+8 og 4+0 [:)]

Litt sen i gassen med å få ut bilder, men her er testene mine!

Første er tatt dagen før IKM, også ny hver dag, bortsett fra den siste som var noen dager etterpå igjenn 
Den første er faktisk positiv, men veeldig svak, så jeg måtte be mannen komme å se på den for å bekrefte at det ikke bare var jeg som så syner og skyggestreker. Den siste var den eneste som kom opp umiddelbart før kontroll-streken, på de andre måtte jeg vente noen minutter før positiv strek dukket opp.

Her er mine svake streker..aner ikke hvor langt på vei jeg er så går bare utifra sånn ca..var nok 3+5 eller 3+6 med første 2 og den siste dagen etter 3+6 eller 4 uker akkurat(tror jeg[8D])

ORIGINAL: mayah

Her var det mange finer tester :)
Men jeg undrer.. Hvorfor ta så mange tester...? Er det ikke sånn at når den først er positiv, så er den det...?
Jeg tok ikke noen bilder av min jeg da.. havnet i søpla etter at gubben hadde sett den[8|]

For min del er det fordi de er så svake..så følte meg usikker på om det stemte eller ikke..så for å være 110% sikker skal jeg ta en digital...da kan man ikke tvile lengre[:D]

Jeg tok først en vanlig CB test på onsdag, som var så ultrasvak at det er nesten ikke mulig å se streken:

Så torsdag morgen tok jeg en ny, og da var det ikke tvil!![:D]

Back
Topp