Juli/august forum..

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Teknisk sett hører jeg vel til juliforumet nå, men liker meg best her i Augustforumet da det er her jeg har vært iløpet av svangerskapet, og her jeg hadde termin, at frøken ville komme en måned før kunne ingen forutsi, så lurer jeg på, er det noen "regler" for hvilket forum man skal være i? Jeg tror jeg blir her i Augustforumet :D

Synes også du skal bli;)
Jeg ble flyttet på termin fra aug til 30 juli på oul, men føler likevel jeg hører mest til her siden d er her jeg har skrevet mest og er inne på skjult:)

Jeg mener man gjerne kan bli i det forumet man har vert hele svangerskapet ;)
Om jeg hadde født i dag hadde det likevel føltes rart å skulle bytte forum.. Hadde nok holdt meg her inne :)
Bli du! :)

Jeg ville blitt her og sneket på juli om der er noe info/råd som du nå føler du trenger med tanke på at du har født:p

Jeg er også på to forum og føler jeg hører hjemme i begge :) hadde opprinnelig termin 03/09 men ble flyttet til 29/08 etter OUL :) jeg kan jo likesågodt føde i august som september, selvom jeg har en liten magefølelse på at dette blir en liten augustbaby akkurat som mammen sin, bestemoren sin og oldemoren sin :)

Back
Topp