Juli 2025

Da testet jeg med vanlige tester, og de har vært hvite siden 6dpo, og fortsetter med det.
I går og i dag har jeg testet med tidligere tester, men om noe synes jeg dagens strek er svakere enn i går, så jeg tør ikke håpe for mye egentlig :dead:
Men det er jo helt klart noe der! Men veldig vanskelig å si så tidlig. Men jeg håper på tydeligere strek imorgen! 10 dpo er jo veldig spennende :Heartred

Vet ikke om det er skygge eller hva det er, om det er noe i det hele tatt. Tviler på at det er Ovitrelle siden det er 13 dager siden jeg satt den. Usikker. Liker ikke dette gamet. :sorry:
Jeg ser også noe der! :Heartred Håper det er babystrek!

Etter å ha tilbragt nok en morgen med å myyyyyse på strimler og lure på om jeg faktisk ser noe eller om jeg hallusinerer, krøp jeg til korset (apoteket) og punget ut for en pakke clear blue ultratidlig som helt klart sier 'ja' eller 'nei'.

Den sa ja :nailbiting:
Det er vel nesten litt for godt til å være sant?

Vedlegg

• 20250711_114127.jpg
    20250711_114127.jpg
    1,1 MB · Visninger: 32
Etter å ha tilbragt nok en morgen med å myyyyyse på strimler og lure på om jeg faktisk ser noe eller om jeg hallusinerer, krøp jeg til korset (apoteket) og punget ut for en pakke clear blue ultratidlig som helt klart sier 'ja' eller 'nei'.

Fantastisk!! :cheers :Heartred

Gratulerer! Selv om jeg skjønner at du føler behov for å være litt forsiktig ennå :Heartred Du må gjerne dele bilder av strimlene også om du vil ha hjelp til å tolke!

Den er positiv, den ja :Heartred Hvis du vil så kan du ta bilde av strimlene dine så hjelper vi med å tolke vi:love7

Dere er fine, takk @Daisybloom og @Hassel :Heartred

Jeg gikk tom for ordinære rfsu strips og byttet over til makesure i går, så helt etter forskningens lover og regler er det ikke. Men her er min samling av desperasjon :dead:
To bilder av de ordinære og et av de tidlige testene.

Vedlegg

• 20250711_085849.jpg
    20250711_085849.jpg
    867,1 KB · Visninger: 71
  • 20250711_085843.jpg
    20250711_085843.jpg
    874 KB · Visninger: 71
  • 20250711_170102.jpg
    20250711_170102.jpg
    737,2 KB · Visninger: 73
Tidlig testene er jo veldig tydelig strek synes jeg! De andre var litt vanskligere, men tror det er på grunn av lyset. Synes jeg ser strek der du har lagt til kontrast :love7 Men det er jo klart strek her!:happy119

Med ordinære så mener du tester som ikke er tidligtester, ikke sant? I så fall tenker jeg det er et godt tegn med strek i det hele tatt på 9-10 DPO! Og man ser jo tydelig at det øker fra 8 til 9 DPO på bildet der du har økt kontrast, og så er kanskje 10 DPO fremdeles våt? I alle fall vanskelig å se på den siden den er mørkere.

Totalt sett når du i tillegg fikk den positive CB-en i dag synes jeg dette ser veldig lovende ut altså!

Wow så bra ❤️

Det var visst det.. :sorry:

Enten så satt Otrivelle i lenger enn antatt, eller så var det kanskje bare et blaff?

Dette gamet er ikke for pyser.

Vedlegg

• 20250712_100247.jpg
    20250712_100247.jpg
    513,6 KB · Visninger: 31
Last edited:
Det var visst det.. :sorry:

Enten så satt Otrivelle i lenger enn antatt, eller så vare det kanskje bare et blaff?

Dette gamet er ikke for pyser.
Nei, så leit! Grusom følelse når man har fått opp håpet sånn. Hvordan ser strimlene ut i dag?

Back
Topp