Juli 2025

Hassel

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
☀️Påskeliljene 2026☀️
Da ble det en egen tråd for oss med planlagt innsett i juli. Til tross for mye sommerstengte klinikker er vi en liten gjeng allerede, og det kommer sikkert noen flere etter hvert. Har plukket med meg de fra juni-listen som har (tentativ) innsettdato i juli :)

Legg inn info som følger:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - ca. dato oppstart/innsett

Tag meg gjerne i innlegget når dere ønsker at jeg oppdaterer listen.

Venter på oppstart

Stimulerer

Ruger

Totalfrys

Avbrutt

Malave - 31 - B2 - St. Olavs - FET2 på søskenforsøk (totalt FET4 av IVF2) - progynova og cyclogest - potensielt innsett 4. juli

Gravid
Noldus - 33 - barn2 - CFC (Danmark) - Forsøk nr 3 - tamoxifen og ovitrelle - hadde IUI 15.07

Ikke gravid
Hassel - 28 - B1 - Medicus Oslo - FER #1 av IVF #1 - Ovitrelle og Cyclogest - innsett av blasto 2. juli

Jm95 - 29 - B2 - Hausken - FET #3 av første ivf- progynova/cyclogest - innsett av blasto 2. juli

Ekkorin - 33 - 1 - OUS - Forsøk nr 1 - Gonal F og Fyremadel - innsett av 2-dagers 3. juli

Swoop! - 37 - B1 - Aleris - FER #1 av IVF #2 (innsett #4 totalt) - Letrozol, Pergoveris, Fyremadel, Meriofert, Ovitrelle, Prednisolon, Estradot, Klexane og Cyclogest/Utrogestan - innsett av blasto 4. juli

Videre til august
Otilde - 42 - B2 - CFC - IVF4 - oppstart august

En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - -Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan - oppstart 02/08

Last edited:
Jeg kan også flyttes hit fra juni, innsett blir første uka i juli om kontrollen imorgen går greit :nailbiting:

Jm95 - 29 - B2 - Hausken - FET #3 av første ivf- progynova/cyclogest. UL 26.06

Takk for at du lagde en tråd for Juli :Heartred
Selv om hele landet tar ferie har vi nok fortsatt behov for å lufte tankene innimellom.

Krysser fingre og tær (men ikke eggledere!!) For oss alle sammen :love7
Det tror jeg nok! Ser ut som vi er flere som får innsett ganske samtidig, så det er jo veldig fint :Heartred

Sa de noe om de trodde det var risiko for totalfrys hos deg? Tenkte siden du hadde såpass med symptomer allerede :Heartred

Så bra! Trodde ingen andre skulle holde på i juli!

For min del er det usikkert om det blir innsett da. Hvis ikke slimhinnen er good på mandag så rekker jeg det ikke. Vi får se :oops:

Så bra! Trodde ingen andre skulle holde på i juli!

For min del er det usikkert om det blir innsett da. Hvis ikke slimhinnen er good på mandag så rekker jeg det ikke. Vi får se :oops:
Skjønte det fra juni-tråden. Men vi håper på det! :Heartred

Da har jeg vært på kontroll, og det så fint ut - slimhinne på 11 mm. Planlagt innsett på onsdag, så begynner med cyclogest i morgen. Håper alt jeg har for at denne sitter nå :Heartbigred

Følger med videre i denne gruppa☺️ Tar en velfortjent pause i sommer etter to avbrutte forsøk i mai og juni. Nytt forsøk planlagt i august. Spennende å følge dere.

Da har jeg vært på kontroll, og det så fint ut - slimhinne på 11 mm. Planlagt innsett på onsdag, så begynner med cyclogest i morgen. Håper alt jeg har for at denne sitter nå :Heartbigred
Så herlig! Hvilken dose progynova? Og hvor lenge har du tatt det?

Er det 6-dagers embryo du har? Siden du skal begynne med cyklogest i morgen. Har alltid begynt 5 dager før

Tror de sa jeg skulle begynne imorgen i og med at slimhinnen var såpass tykk

Så herlig! Hvilken dose progynova? Og hvor lenge har du tatt det?
1 tbl morgen og 2 tbl kveld
Vanligvis fra syklus dag 1 og til kontroll (11 dager)
Men denne gangen bare startet ved neg hcg (ikke mens) og tatt i 13 dager før kontroll idag

Jeg har oppstart i august men vil gjerne henge litt her inne i ventetiden :happy: :Heartpink

En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - -Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan - oppstart 02/08

Følger med videre i denne gruppa☺️ Tar en velfortjent pause i sommer etter to avbrutte forsøk i mai og juni. Nytt forsøk planlagt i august. Spennende å følge dere.

Jeg har oppstart i august men vil gjerne henge litt her inne i ventetiden :happy: :Heartpink

Velkommen hit så lenge! Setter dere rett på videre til august, da :love017

Back
Topp